رفع نقص فنی در یکی از واگن های متروی تهران [+جزئیات]

یکی از واگن‌های متروی تهران ، که چند روز پیش دچار نقص فنی شد، حالا رئیس متروی تهران ، خبر از رفع نقص فنی در یکی از واگن های متروی تهران خبر دادند.

پس از اینکه در روزهای آخر سال، تردد مردم با مترو بالا می‌رود، یکی از واگن‌های قدیمی در متروی شهر تهران ، دچار نقص فنی شد و پس از متوقف شدن آن، رئیس متروی تهران ، خبر از نقص فنی این واگن را داد.

بیشتر بخوانید:

تصویری عجیب از اولین نقشه متروی تهران سال 1353

واکنش متروی تهران به تصاویر واگن زنان

رفع نقص فنی در یکی از واگن های متروی تهران

هادی زند، مدیر متروی تهران، صبح امروز طی پیامی که منتشر کرد، عذرخواهی از شهروندان و مسافران به علت اختلال پیش آمده در خط یک متروی تهران گفت:

ساعت 7:37 صبح امروز سه‌شنبه، 23 اسفند ماه، نقص فنی در یکی از قطارهای نسل قدیم خط یک مترو تهران در محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش باعث ایجاد اختلال در اعزام قطارها در این خط شد.

رفع نقص فنی در یکی از واگن های متروی تهران
رفع نقص فنی واگن متروی تهران

رفع نقص فنی واگن متروی تهران

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز در رابطه با نقص فنی یکی از واگن های متروی تهران افزود:

بلافاصله تکنسین‌های فنی برای رفع اختلال فنی پیش‌آمده اقدام کردند و بعد از کوبل قطار در ساعت 7:59 صبح انسداد مسیر برطرف و سرویس‌دهی در این خط به حالت عادی بازگشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *