ویدیو : رونمایی از قابلیت های کوییک آر دنده اتوماتیک

به تازگی ویدیویی از رونمایی از قابلیت های کوییک آر دنده اتوماتیک در رسانه ها پخش شده که به بررسی قابلیت های جدید کوییک آر اتوماتیک می پردازد.

گروه خودروسازی بزرگ سایپا و کمپانی پارس خودرو اخیرا معرفی کوییک آر اتوماتیک را انجام داده اند. در حال حاضر تولید آزمایشی این خودرو در تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید:

عرضه کوییک GX به بازار و قیمت آن

فوری: ثبت‌نام ساینا و کوییک «سایپا» بدون نیاز به حساب وکالتی!

رونمایی از قابلیت های کوییک آر دنده اتوماتیک

س از معرفی کوییک آر و کوییک آر پلاس دنده ای پارس خودرو به سمت تولید نسخه اتوماتیک این خودرو رفته است. آن طور که گفته می شود، تولید آزمایشی کوییک آر اتوماتیک و یا بهتر بگوییم، کوییک آر پلاس اتوماتیک در این شرکت خودروسازی شروع شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از آپشن های کوییک آر دنده اتومات را ببینید:

بررسی قابلیت های جدید کوییک آر اتوماتیک

این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان را به چرخ های جلوی کوییک آر اتوماتیک می رساند.

جعبه دنده اتوماتیک کوییک آر اتوماتیک ساخت کمپانی پانچ بلژیک است و تفاوتی با جعبه دنده کوییک های اتوماتیک قبلی ندارد. این جعبه دنده CVT قابلیت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک را دارد و حالت رانندگی اسپرت و برفی برای آن تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *