علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار [+جزئیات]

تام کروز ، یکی از کاندیدهای مراسم اسکار سال 2023 بود که به اسکار نیامد و روز گذشته، علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار فاش شد.

تام کروز ، یکی از مهمانان و کاندیدهای اصلی نود و پنجمین اسکار امسال بود که در طی اقدامی عجیب، سعی کرد در این مراسم حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بزرگ ترین فیلم های ناکام اسکار 2023

علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار

تام کروز، پیش از مراسم اسکار، پس از آنکه شنید مونولوگ سخنرانی جیمی کیمل در مراسم اسکار با کمک جاد آپاتو نوشته شده است، به اسکار نیامد و دلیل نبود تام کروز در اسکار همین علت بود.

به گزارش ورایتی، جاد آپاتو، در مراسم جوایز انجمن فیلمسازان ماه پیش، تام کروز را مسخره کرده بود. جیمی کیمل تأیید کرد که سه دقیقه از متن سخنرانی به کروز اختصاص داشت اما پس از آنکه فهمید کروز به مراسم نمی‌آید این بخش را حذف کرد اما باز هم مانع عدم حضور او نشد.

علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار
علت نبودن تام کروز در اسکار 2023

علت نبودن تام کروز در اسکار 2023

دومین دلیلی که هالیوود ریپورت برای آن گزارش تهیه کرده، بر حضور نیکول کیدمن، همسر سابق او بوده است که نمی‌تواند دلیل منطقی برای علت نبودن تام کروز در اسکار 2023 باشد.

تام کروز، برای نقش کاپتان ماوریک در فیلم Top Gun Mavrick کاندید شده بود که بسیار در آن نقش خوب ظاهر شده بود. او نامزد بخش بهترین بازیگر مرد شد، اما نتاونست آن جایزه را کسب کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *