مصدوم شدن 34 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مشهد

بنا بر آمار دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مصدوم شدن 34 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مشهد به گزارش رسیده و در ادامه می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از این تعداد مصدوم 14 مورد مربوط به دیشب و در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

مصدوم شدن 34 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مشهد

محمد علیشاهی بامداد چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد مصدوم، ۱۴ مورد مربوط به امروز و در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است.

مصدوم شدن 34 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مشهد
حوادث چهارشنبه سوری مشهد

مصدوم شدن 34 نفر در اتفاقات چهارشنبه سوری مشهد

محمد علیشاهی در ادامه گفت: هشت نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل و ۶ نفر دیگر از مصدومان توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *