اتمام سریال پوست شیر تا آخر فروردین [+جزئیات]

فیلمبرداری سریال پر مخاطب پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و اتمام پخش سریال پوست شیر تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت.

فیلمبرداری سریال محبوب پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی که یکی از پر مخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است به پایان رسید و پخش آن تا فروردین 1402 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

پایان پوست شیر معلوم شد

اتمام پخش سریال پوست شیر تا آخر فروردین

پوست شیر توسط جمشید محمودی کارگردانی شده است که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون چند متر مکعب عشق و شکستن همزمان بیست استخوان را در کارنامه دارد. پوست شیر از ۴ دی ۱۴۰۱ جلوی دوربین رفته بود و در نهایت فیلمبرداری آن در تاریخ 24 اسفند 1401 به اتمام رسید و حالا شاهد پخش فصل سوم و پایانی آن هستیم که تا پایان فروردین 1402 ادامه خواهد داشت.

پخش سریال پوست شیر تا آخر فروردین
اتمام پخش سریال پوست شیر

اتمام پخش سریال پوست شیر تا آخر فروردین

پوست شیر اولین تجربه جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی بود که فیلمنامه حاصل همکاری او به همراه رضا بهاروند است. از بازیگران این سریال می‌توان به هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی اشاره کرد و تهیه سریال هم برعهده نوید محمودی است.

پایان پوست شیر در فروردین

پخش قسمت دوم از فصل سوم و پایانی پوست شیر با واکنش مثبت بسیاری از مخاطبان روبه‌رو شده و این سریال هر هفته در روزهای چهارشنبه ساعت 8 صبح در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

تمام شدن سریال پوست شیر

داستان: داستان پوست شیر درباره نعیم است. او 15 سال زندانی بودن را به امید دیدن دخترش سپری می‌کند اما از بحران‌هایی که ممکن است بعد از دیدارشان به وجود بیاید بی‌خبر است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *