ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها [+جزئیات]

به تازگی و به نقل از هالیوود ریپورتر، ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها ساخته یاسوهیکو شیمیزو انجام شده و به زودی دیده می‌شود.

برداشت این فیلم از فیلم اصلی کانادایی به کارگردانی وینچنزو ناتالی صورت گرفته که در سال 1997 اکران شد و حالا شاهد بازسازی ژاپنی فیلم مکعب هستیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی و تحلیل بهترین سریال های ژاپنی 2022 و 2021

ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها

“مکعب” اثر وینچنزو ناتالی یک کلاسیک کالت مدرن با طراحی منحصر به فرد بود که از نظر داستانی بسیار پیشگام این سبک شناخته می‌شود و مسیر جدیدی در این راه خلق کرد. از بازیگران آن می‌توان به نیکول د بوئر، دیوید هیولت و جولیان ریچینگز اشاره کرد. داستان این فیلم درباره افرادی است که در یک مکعب از خواب بیدار می‌شوند و سعی می‌کنند فرار کنند اما بین آنها اختلاف‌هایی ایجاد می‌شود و فیلم پایانی غیرمنتظره دارد.

ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها
ساخت فیلم مکعب ژاپنی

بازسازی ژاپنی فیلم مکعب

تهیه‌کننده ژاپنی از احترام نسخه جدید به نسخه اصلی می‌گوید. داستان این فیلم درباره گروهی است که خود را در پیچ‌ و خم‌های سادیستی گرفتار می‌بینند و به یاد نمی‌آورند که چگونه به آنجا راه یافته‌اند. آنها در حالی که مواد مخدر دریافت کرده بودند، گیج و سردرگم از خوابی که نمی‌دانند از کجا شروع شده بیدار شده‌اند و خود را در اتاقی مرموز می‌یابند که روی دیوار آن عبارتی ناآشنا نوشته شده است و در حالی که سعی می‌کنند راهی برای فرار بیابند با تله‌های مرگباری روبه‌رو می‌شوند.

در فیلم اصلی “مکعب” 7 غریبه در مکعب گیر افتاده‌اند و موضوع اصلی در نهایت درباره هوش مصنوعی، انسانیت و تولید یک نژاد جدید دیجیتال است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *