حضور مهران غفوریان و باجناقش در قسمت ابتدایی برنامه مهلا + زمان پخش

چندی پیش، سیدعلی مومنی باجناق مهران غفوریان به همراه مهران غفوریان در برنامه مهلا حضور پیدا کردند که رابطه جالب مهران غفوریان با باجناق مداحش خبرساز شد.

همچنین در گذشته تصویری در فضای مجازی از مهران غفوریان در کنار باجناق مداحش پر بازدید شد. حال رابطه مهران غفوریان با باجناق مداحش دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. این دو که در برنامه مهلا حضور داشتند، ماجرای ناراحتی قلبی مهران غفوریان در هیات را تعریف کردند.

سیدعلی مومنی باجناق مهران غفوریان

مهران غفوریان و باجناق مداحش جنجال

خاطره جالب از مهران غفوریان بازیگر مطرح سریالهای طنز ایرانی در کنار باجناقش که مداح است منتشر شد. با فرا رسیدن ماه محرم، روز گذشته قسمت ابتدایی از فصل 4 برنامه مهلا، با حضور مهران غفوریان بازیگر و سید علی مومنی مداح اهل بیت و با اجرای محمد حسین پویانفر در برنامه روبیکا به انتشار رسید.

فیلم رابطه مهران غفوریان با سیدعلی مومنی باجناق مداحش

در ادامه می‌توانید ویدئوی مهران غفوریان و باجناقش را ببینید:


نگرانی باجناق مهران غفوریان برای قلب او

چندین بار ایشون که بالای منبر داره روضه میخونه و شور میگیره، یکی دو بار که رفتم خودش میگفت به بچه ها مهرانو ببرید بیرون اینجا نفسش تتنگ میشه

عکس باجناق مداح مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته‌ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

جزئیات کامل درباره برنامه مهلا مهران غفوریان

سیدعلی مومنی باجناق مهران غفوریان
جزئیات کامل درباره برنامه مهلا مهران غفوریان

در برنامه‌ای که روز گذشته مهران غفوریان در آن حضور داشت، او در این برنامه، که مهلا نام دارد، حضور یافت و از رابطه‌ای که با باجناقش، سید علی مومنی دارد و شفای پدرش در هیئت امام حسین سخن گفت و حرف زد. همچنین مهران غفوریان، این بازیگر قدیمی ایرانی، در برنامه مهلا بیان کرد:

من سال‌ها علامت کش هیات امام حسین بودم. برای شفا گرفتن پدرم نیت کرده بودم و در هیئت ایشان، پدرم شفا پیدا کرد.

تماشای قسمت ابتدایی مهلا با حضور مهران غفوریان

در ادامه می‌توانید ویدیوی قسمت اول مهلا به همراه مهران غفوریان را ببینید:


بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *