فردی که ماست ریخت کیست ؟ [+فیلم] بیوگرافی کامل

فردی که ماست ریخت کیست ؟ این سوال یکی از چالش برانگیزترین پرسش‌های این روزهای فضای سوشال است. با بیوگرافی مرد ماستی آشنا شوید.

فردی که روی دختران بی‌حجاب ماست ریخت، کیست؟ فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که یک آمر به معروف روی دخترانی که روسری ندارند، سطل ماست خالی می‌کند. جزئیات ماجرای ریختن سطل ماست روی سر دو خانم بی حجاب از زبان صاحب مغازه بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما خبر آمده که لبنیاتی هاجرپور مشهد که بعد از فیلم خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری پلمب شده بود، فک پلمب شد.

ویدیو: حمله یک مرد به یک زن بی حجاب با ماست

فردی که ماست ریخت کیست ؟ [+فیلم] بیوگرافی کامل

در روزهای گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد فردی که ظاهراً آمر به معروف است در یک مغازه در شاندیز مشهد، روی دخترانی که روسری ندارند، یک سطل ماست خالی می‌کند. امروز مشخص شده که این فرد مصطفی عبدی بوده که تصویر او را در ادامه می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

مرد ماستی کیست

مالک مغازه لبنیات هاجرپور گفت:

شب گذشته ساعت 11 شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرای فردی که ماست ریخت بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

مردی که ماست ریخت کیست

صاحب لبنیاتی هاجرپور با بیان اینکه اولین فیلم منتشر شده را ما پخش نکردیم تاکید کرد:

ظهر امروز نیز در نهایت به ما اعلام شد که مغازه از پلمب باید خارج شود و هم اکنون ما در مغازه مشغول به فعالیت هستیم.

بیشتر بخوانید:


One thought on “فردی که ماست ریخت کیست ؟ [+فیلم] بیوگرافی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *