ویدیو: اسکیت دختری بی حجاب در دریاچه چیتگر [+فیلم رقص دختران شهرک اکباتان]

پس از اینکه فیلم رقص دختران شهرک اکباتان در فضای مجازی پخش شد، صبح امروز ویدئویی دیگر از اسکیت دختری بی حجاب در دریاچه چیتگر به انتشار رسید.

فیلم رقصیدن دختران شهرک اکباتان که به تازگی در فضای مجازی پُر شده بود، باعث شد که دیگران نیز دنباله رو آن شوند. اینکه چقدر این کار صلاح است یا اشتباه! تصمیم بر عهده بیننده باشد! در این نوشتار صرفا به جهت انتشار اخبار و وقایع، ویدیویی که در فضای مجازی وایرال شده، به اشتراک گذاشته شده است.

ویدئویی از اسکیت بازی کردن دختری در چیتگر در فضای مجازی وایرال شده است. فیلم رقصیدن دختری روی اسکیت در چیتگر که به تازگی منتشر شده، با عنوان اسکیت در کنار دریاچه چیتگر فضای مجازی را ترکانده و حواشی زیادی را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی کامل فاش شده از رقصیدن دختران شهرک اکباتان

ویدئو: عذرخواهی دختران شهرک اکباتان

اسکیت دختری بی حجاب در دریاچه چیتگر

حالا که با انتشار ویدئوی رقص دختران اکباتان، جنبش جدیدی آغاز شده و مردم این کارها را در فضای مجازی انجام می‌دهند، رقصیدن دختری روی اسکیت در چیتگر به تازگی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

در ادامه می‌توانید فیلم رقص دختری روی اسکیت در دریاچه چیتگر را ببینید:


رقصیدن دختری روی اسکیت در چیتگر

این دختر، در ویدئویی که از خودش در کنار دریاچه‌ی چیتگر به انتشار رسانده، نشان می‌دهد که با همان آهنگ دختران اکباتان می‌زقصد و کسی نیز با او کاری ندارد.

در ادامه می‌توانید فیلم رقص دختران شهرک اکباتان را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *