عکس : پست عجیب سعید روستایی از چهره ترانه علیدوستی

اخیرا پست عجیب سعید روستایی از چهره ترانه علیدوستی در رسانه های مجازی پخش شده که بسیار حواشی زیادی را برای این کارگردان ایجاد کرده است.

انتشار تصویری از ترانه علیدوستی توسط سعید روستایی در اینستاگرام نیز حواشی زیادی را از سوی کاربران مجازی ایجاد کرده است. گویا پست سعید روستایی از صورت ترانه علیدوستی در جریان فیلم” برادران لیلا“بوده که یکی به تازگی جزء محبوب ترین فیلم سینمایی در بین مردم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نگاه ترانه علیدوستی به فیلم برادران لیلا

 سیلی زدن ترانه علیدوستی به صورت پدرش در فیلم برادران لیلا

پست عجیب سعید روستایی از چهره ترانه علیدوستی

سعید روستایی، کارگردان جوان و مطرح سینما، در اقدامی جالبی تصویری از چهره بدون آرایش ترانه علیدوستی منتشر کرده است. سعید روستایی که در طول هفته های اخیر با جنجال لو رفتن فیلم اخیرش برادران لیلا روبرو بوده است، وارد جدالی عجیب در سازمان سینمایی شده است.

در ادامه می‌توانید منتشر شدن عکسی از ترانه علیدوستی توسط سعید روستایی را ببینید:

پست عجیب سعید روستایی از چهره ترانه علیدوستی
پست سعید روستایی از صورت ترانه علیدوستی

انتشار تصویری از ترانه علیدوستی توسط سعید روستایی

گویا سعید روستایی یک پست از ترانه علیدوستی به همراه یک تصویر از او منتشر کرده است. در این تصویر می‌توان دید که ترانه علیدوستی آرایشی ندارد و در حقیقت سعید روستایی چهره طبیعی او را به نمایش گذاشته است. بررسی‌ها نشان داده است که این تصویر در جریان ضبط فیلم سینمایی “براداران لیلا” به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *