ماجرای لبنیاتی هاجرپور و ظرف ماست [+جزئیات]

ماجرای لبنیاتی هاجرپور و ظرف ماست که این روز‌ها به ویدیو و ماجرای مهم و جنجالی‌ای بدل شده است، عواقبی در پی داشته و همچنان ادامه دارد.

مغازه لبنیاتی هاجرپور مشهد این روزها با جنجال و مشکلات زیادی مواجه شده است و دلایل همه این‌ها برمی‌گردد به حمله با ظرف ماست. ظرف ماست در لبنیاتی هاجرپور و حمله یک مرد با آن، ویدیو پربازدید و پرحاشیه این روزهاست و مغازه لبنیات هاجرپور شاندیز مشهد به ترند گوگل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

حمله یک مرد به یک زن بی حجاب با ماست

لبنیاتی هاجرپور و ظرف ماست

بعد از قضیه حمله یک مرد به یک زن بی‌حجاب و چرخیدن اسم لبنیاتی هاجرپور مشهد، حواشی زیادی به وجود آمد که یکی از آن‌ها پلمپ شدن این مغازه لبنیاتی بود. مالک این لبنیاتی در این باره گفته است:

یک آقایی وارد شده و بعد از تذکر سطل ماست را روی سر آن زن ریخت که همین مسئله باعث شد یکی از مشتریان با حمله به این فرد او را از مغازه به بیرون پرت کند. این برخورد باعث شد تا درگیری در خارج مغازه نیز ادامه پیدا کند. درگیری بین زن جوان و آن مرد بود، در حالی که دختر این زن از مادرش می خواست که درگیری را پایان دهد.

شب گذشته ساعت ۱۱ شب با حکم قضایی، برای پلمب مغازه آمدند و مرا برای مراجعه به پاسگاه خواستند و حتی فیلم های دوربین مداربسته را برای روشن شدن ابعاد ماجرا بردند و قرار شد تا دوشنبه نیز برای ارئه توضیحات به دادگاه مراجعه کنیم.

لبنیاتی هاجرپور و ظرف ماست
مغازه لبنیاتی هاجرپور مشهد

مغازه لبنیاتی هاجرپور مشهد

صاحب لبنیاتی هاجرپور همچنین اضافه کرد:

ظهر امروز نیز در نهایت به ما اعلام شد که مغازه از پلمب باید خارج شود و هم اکنون ما در مغازه مشغول به فعالیت هستیم.

بیشتر بخوانید:

اظهارات جالب دختر ژاپنی در مورد چادری شدنش

پشت پرده اخراج سیگار کشیدن کارمندی ژاپنی در محل کار و اخراجش

آغاز طرح تذکر حجاب در مترو تهران

مهسا امینی نون خ را تحت الشعاع قرار داد

لحظه وحشتناک سقوط بهمن از نمای یک رستوران

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *