ChatGPT برای کمک به بیماران استفاده می‌شود [+جزئیات]

به تازگی مشخص شد ChatGPT برای کمک به بیماران استفاده می‌شود. در ادامه به جزئیات کمک به بیماران با استفاده از ChatGPT می‌پردازیم.

تحقیقات تازه نشان می‌دهد هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند برای کمک به بیماران استفاده شود. در ادامه مطلب استفاده از ChatGPT برای کمک به بیماران به جزئیات تحقیقات استفاده پزشکی از ChatGPT می‌پردازیم.

کمک به بیماران با استفاده از ChatGPT

یک مطالعه جدید توسط محققان مرکز پزشکی سیدرز-سینای توضیح می‌دهد که چگونه چت بات ChatGPT می‌تواند با ارائه اطلاعات آسان و قابل درک در مورد دانش اولیه، شیوه زندگی و درمان‌های این شرایط، به بهبود نتایج سلامتی بیماران مبتلا به سیروز و سرطان کبد کمک کند.

این یافته‌ها که در مجله بالینی و مولکولی کبدی منتشر شده است، پتانسیل سیستم هوش مصنوعی را برای ایفای نقش در عملکرد بالینی برجسته می‌کند. بیماران مبتلا به سیروز و یا سرطان کبد و مراقبان آنها اغلب دارای نیازهای برآورده نشده هستند و دانش کافی در مورد مدیریت و پیشگیری از عوارض بیماری خود ندارند. دانشمندان دریافتند که ChatGPT می‌تواند به توانمندسازی بیماران و بهبود سواد سلامت برای جمعیت‌های مختلف کمک کند.

بیماران مبتلا به سرطان کبد و سیروز( بیماری کبدی مرحله پایانی که عامل خطر اصلی برای شایع‌ترین شکل سرطان کبد)اغلب به درمان گسترده‌ای نیاز دارند که مدیریت آن می‌تواند پیچیده و چالش برانگیز باشد.

پیچیدگی مراقبت‌های مورد نیاز برای این جمعیت بیمار، توانمندسازی بیمار با دانش در مورد بیماری خود را برای نتایج بهینه ضروری می‌کند. در حال حاضر منابع آنلاین برای بیماران و مراقبان وجود دارد، اطلاعات موجود اغلب طولانی و درک آن برای بسیاری دشوار است.

کمک به بیماران با استفاده از ChatGPT
کمک به بیماران با استفاده از ChatGPT

استفاده از ChatGPT برای کمک به بیماران

الکساندر کو، مدیر پزشکی پیوند کبد سیدرز-سینای اشاره کرد که مدل‌های هوش مصنوعی آموزش شخصی می‌تواند به افزایش دانش و آموزش بیمار کمک کند. یکی از آن‌ها ChatGPT است که مخفف ترانسفورماتور از پیش آموزش دیده مولد است. این ربات به دلیل متن انسان مانند خود در مکالمات ربات چت که کاربران می‌توانند هر درخواستی را وارد کنند محبوب شده است و بر اساس اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده خود پاسخی ایجاد می‌کند.

قبلاً نوشتن گزارش‌های اولیه پزشکی و پاسخ صحیح به سؤالات معاینه دانشجویان پزشکی پتانسیل خاصی را برای متخصصان پزشکی داشته است. ChatGPT نشان داده است که قادر به ارائه پاسخ‌های حرفه‌ای و در عین حال بسیار قابل درک است.

مدل هوش مصنوعی همچنین توصیه‌های کاربردی و مفیدی را به بیماران و مراقبان در رابطه با گام‌های بعدی سازگاری با تشخیص جدید ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *