آموزش استفاده از چت بات ChatGPT ؛ نحوه ثبت نام در OpenAI در ایران

در این نوشتار قصد داریم به آموزش استفاده از چت بات ChatGPT بپردازیم. در ادامه ما می‌خواهیم به نحوه ثبت نام در OpenAI نیز بپردازیم.

ChatGPT که یکی از پرقدرتمندترین هوش مصنوعی دنیا می‌باشد، توانسته انتقلابی جدید در حوزه هوش مصنوعی ایجاد کند. ChatGpt این توانایی را دارد تا با به اکثر سوالات شما پاسخ دهد و اطلاعاتی کامل در رابطه با هر موضوعی به شما ارائه دهد.

مقالات مکمل:

ChatGPT چیست؟ ؛ همه چیز درباره این هوش مصنوعی مشهور

آموزش استفاده از چت بات ChatGPT

آموزش ثبت نام در ChatGPT

آموزش استفاده از چت بات ChatGPT
آموزش استفاده از چت بات ChatGPT

دسترسی پیدا کردن به ChatGPT ساده است (البته نه برای کاربران داخل ایران). در حال حاضر ChatGPT به صورت رایگان برای همه از طریق ثبت‌نام در دسترس قرار دارد. اما با توجه با اینکه ایران در لیست تحریمات قرار دارد، ثبت نام با شماره داخل ایران غیرممکن است و این سایت اجازه ساخت اکانت را به شما نمی‌دهد. اما باز راهی برای استفاده از این چت بات وجود دارد که متاسفانه شامل هزینه‌ای کوچک برای دریافت شماره مجازی خارج می‌شود.

آموزش ثبت نام در ChatGPT

برای شروع به استفاده از ChatGPT باید به وب‌سایت OpenAI و صفحه مربوط به ChatGPT برویم و روی گزینه «Try ChatGPT» کلیک کنیم.

آموزش استفاده از چت بات ChatGPT
آموزش ثبت نام در ChatGPT

برای ورود به حساب باید گزینه «Log in» و برای ثبت‌نام هم لازم است دکمه «Sign Up» را بزنید. اگر می‌خواهید در داخل ایران کارهای ثبت نام را انجام دهید، ابتدا باید یک شماره مجازی خریداری کنید تا بتوانید از طریق آن کد ارسالی ثبت نام را دریافت کنید. سرویس‌های مختلفی در ایران وجود دارد که این شماره‌های مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید. پس از ثبت‌نام و/یا ورود به حساب کاربری می‌توانید به راحتی شروع به استفاده از ChatGPT کنید.

آموزش استفاده از چت بات ChatGPT
نحوه ثبت نام در OpenAI

برای استفاده از Chat GPT نیازی به هیچ دانش فنی وجود ندارد. در عوض، تمام آنچه باید انجام دهید این است که به گونه‌ای طبیعی و محاوره‌ای شروع به پرسیدن سوال از چت جی پی تی کنید. پس از وارد شدن با صفحه بالا مواجه می‌شوید و می‌توانید از این چت بات هوشمند استفاده کنید.

نحوه ثبت نام در OpenAI

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *