ویدئوی کامل فاش شده و لو رفته خودسوزی راحله خمسه + [فیلم]

فیلم کامل راحله خمسه در زندگی پس از زندگی و ماجرای خودسوزی و تجربه مرگ راحله خمسه در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. با نوشتار خودسوزی راحله خمسه همراه ما بمانید.

راحله خمسه در برنامه زندگی پس از زندگی حضور پیدا کرد و درباره تجربه خودکشی و خودسوزی خود حرف‌های جالبی زد که بینندگان این برنامه را به وحشت، اضطراب و ترس نامتعارفی انداخت.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱

روایتی از تجربه های پس از مرگ

فیلم کامل فاش شده و لو رفته خودسوزی راحله خمسه

 

خودسوزی راحله خمسه
تصویر راحله خمسه که خودش را سوزاند

همانطور که گفته شد فیلم کامل روایت راحله خمسه درباره خودسوزی در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ مخاطبین این برنامه را متعجب کرد. فیلم روایت تکان دهنده راحله خمسه در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ از تجربه مرگ و عالم برزخ در زندگیش پس از مرگ یا شاید برعکس به نام خودسوزی که ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد و درباره کما رفتن و خودسوزی را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

او در این روایت می‌گوید که چگونه مرگ را با چشمانش دیده است و روح از بدنش جدا شده است! این اولین بار است که یک خانم در برنامه زندگی پس از زندگی درباره خودسوزی و دیدن جهنم بعد مرگ صحبت می‌کند.

فیلم خودسوزی راحله خمسه را در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

فیلم کامل فاش شده و لو رفته خودسوزی راحله خمسه

نیمی از ماه رمضان گذشته و صدرنشینیِ «زندگی پس از زندگی» در نوعِ‌خودش جالب توجه است. آمارِ حدود دو میلیون و ۲۹ هزار بیننده این امیدواری را به وجود می‌آورد که برنامه‌سازِ با سوژه و ایده می‌تواند حتی به مراتب از سریالِ تلویزیونی بیشتر مخاطب جذب کند. در برنامه اخیر و راحله خمسه خودسوزی کرده همه چیز را بیشتر و جدی‌تر برای برنامه زندگی پس از زندگی کرد.

راحله خمسه و آتش زدن خودش

زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است. تهیه کننده این برنامه می‌گوید:

در جریان این اتفاق‌ها، از جمله اتفاقاتی چون بعد از خودسوزی راحله خمسه فرد می‌گوید من از بدنم بیرون بودم و دیگرانی که افراد علمی هستند، این موضوع را تأیید می‌کنند. مثلاً رئیس بیمارستان و رئیس تیم احیاء روبروی تجربه گر می نشینند و با یکدیگر صحبت می‌کنند و او می‌گوید وقتی قلب من ایستاده بود این افراد، چنین کارهایی انجام می دادند و به بیان تمام جزئیات می‌پردازد و تیم‌ شگفت زده بیمارستان هم این موضوع را تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


One thought on “ویدئوی کامل فاش شده و لو رفته خودسوزی راحله خمسه + [فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *