میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی ؛ ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی + فیلم

میلاد دولت آبادی مهمان برنامه زندگی پس از زندگی بود که درباره تجربه مرگ به گفتگو پرداخت. با ماچرا میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی همراه فیگار باشید.

برنامه زندگی پس از زندگی یکی از برنامه های گفت و گو محور شبکه چهارم سیما بوده که با موضوع معنوی در ایام رمضان ۱۴۰۱ برای آنتن رفته است و با افرادی که به کما رفته و یا برای لحظاتی مرگ را تجربه کردند به گفتگو می پردازد.

میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی

ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی + فیلم

میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی
میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی

بیشتر بخوانید:

میلاد دولت آبادی مهمان برنامه زندگی پس از زندگی با موتورسیکلت خود دچار سانحه شده بود و مرگ مغزی را تجربه کرده است  و از اتفاقات بعد از مرگ خود صحبت می کند

دولت آبادی بعد از سانحه تصادف دچار ضربه مغزی شد و به کما رفته است او از اتفاقاتی که بعد از به کما رفتن برایش رخ داده صحبت کرد از عذاب هایی که در عالم برزخ کشیده و اتفاقاتی که با چشمان خود مشاهده کرده است.

فیلم ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی

لینک دانلود فیلم ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی 480p

لینک دانلود فیلم ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی 360p

لینک دانلود فیلم ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی 240p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “میلاد دولت ابادی زندگی پس از زندگی ؛ ماجرای تجربه نزدیک به مرگ میلاد دولت آبادی + فیلم

  1. کلید اسرار شد
    این قسمت میلاد و برزخ
    زندگی پس از مرگ بهترین تجربه یه انسانه فقط اولش یکم سخته جون کندن از این جسم فانی بعدش دیگه نه دردی داری نه بیماری انگار از یه خواب طولانی خسته کنندا بیدار شدی.. میله داغ کجا!؟ بود این تجربه اقا میلاد اینایی که میرن تو کما دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *