بیوگرافی علی گرجی پور ؛ علی گرجی پور تجربه گر مرگ در برنامه زندگی پس از زندگی + فیلم

علی گرجی پور در تاریخ ۲۵ فروردین در برنامه زندگی پس از زندگی شرحی از تجربه مرگش را با بینندگان به اشتراک گذاشت. با بیوگرافی علی گرجی پور همراه فیگار باشید.

فصل سوم برنامه زندگی پس از زندگی در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است. هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

بیوگرافی علی گرجی پور

علی گرجی پور تجربه گر مرگ در برنامه زندگی پس از زندگی + فیلم

بیوگرافی علی گرجی پور
بیوگرافی علی گرجی پور

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۱ ؛ روایتی از تجربه های پس از مرگ

زندگی پس از زندگی برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است. «زندگی پس از زندگی»  روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

علی گرجی پور از تجربه مرگ موقت خود در برنامه زندگی پس از زندگی سخن گفت. علی گرجی پور ۲۹ ساله و دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق است.

وی اهل روستای حمزه کلا شش پل بابل است و در حال حاضر در یک سوپرمارکت کار می کند. همچنین علی گرجی پور از بیماری کبد و نارسایی کبد رنج می برد و سرانجام با عمل پیوند کبد بیماری اش درمان شده است.

بیشتر بخوانید:

علی گرجی پور به اثرات شرکت در مراسم عزاداری امام حسین اشاره کرد که باعث شفاعت او شد همچنین  در مورد کارهایی که پس از مرگ تاثیر زیادی در سرنوشت او داشت سخن گفت

علی گرجی پور همچنین تاکید کرد که جزئی ترین موارد در این هنگام بر روی روح او تاثیر گذاشته و حتی صحبتهای مثبت پرستاران در ایجاد آرامش برای بیماران تاثیر دارد و همچنین دعا برای اموات و یاد کردن آنها باعث تاثیرات مثبتی در روح او شده است !

فیلم علی گرجی پور در برنامه زندگی پس از زندگی

لینک دانلود فیلم علی گرجی پور تجربه گر مرگ در برنامه زندگی پس از زندگی 480P

لینک دانلود فیلم علی گرجی پور در برنامه زندگی پس از زندگی 360P

لینک دانلود فیلم تجربه مرگ علی گرجی پور 240P

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی علی گرجی پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *