چه افرادی امکان دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک ملی را دارند؟

در این مطلب قصد داریم به دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک ملی بپردازیم. در ادامه به نحوه دریافت وام 2 میلیاردی بانک ملی خواهیم پرداخت.

به تازگی شرایط گرفتن وام 2 میلیاردی بانک ملی مشخص شد. در ادامه همراه ما بمانید تا به نحوه گرفتن وام 2 میلیاردی بانک ملی بپردازیم.

آن گروه از مشتریان بانک ملی که دستگاه کارتخوان متصل به این مجموعه را دارند و به وام احتیاج دارند، می‌توانند برای وام 2 میلیارد تومانی طرح تسهیلاتی «دستگاه کارت خوان بانک ملی» درخواست بدهند.

دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک ملی

دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بانک ملی که مایل به دریافت وام 2 میلیارد تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان باید میانگین حساب مناسب ایجاد کنند.

به علاوه برای دریافت این تسهیلات باید حدقل 50 میلیون تومان سپرده گذاری کرد. حداقل مدت زمان میانگین حساب برای دریافت تسهیلات مذکور شش ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات بین یک تا 23 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط آن نیز به 34 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی، سند ملکی و داشتن اعتبار شغلی است.

نحوه گرفتن وام 2 میلیاردی بانک ملی

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 56 میلیون و 416 هزار و 199 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 983 هزار و 153 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 2 میلیارد و 31 میلیون و 33 هزار و 152 تومان خواهد بود.

بانک ملی ایران، یکی از بانک‌های قدیمی کشور است که از سال 1307 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از ابتدای فعالیت خود تاکنون انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک ملی
بانک ملی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *