ویدیو : استایل دیدنی از پردیس احمدیه در اکران پوست شیر

به تازگی ویدیویی از استایل دیدنی از پردیس احمدیه در اکران پوست شیر مورد توجه کاربران فضای مجازی و رسانه های داخلی قرار گرفته است.

اخیرا فیلمی از پوشش جذاب پردیس احمدیه در رسانه‌های پخش شده که گویا در رابطه با اکران سریال محبوب پوست شیر می‌باشد. گویا تیپ لاکچری پردیس احمدیه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

گویا اکران مردمی پوست شیر، سریال محبوب شبکه نمایش خانگی با حضور پردیس احمدیه و برادران محمودی ساعاتی پیش در در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد. در ادامه ویدیویی از دیدنی ترین پوشش پردیس احمدیه خواهید دید.

استایل دیدنی از پردیس احمدیه

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند است در سال ۱۴۰۱ به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

دیدنی ترین پوشش پردیس احمدیه

در ادامه می‌توانید تیپ لاکچری پردیس احمدیه را ببینید:

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *