ویدئو ببینید: دو دختر بی حجاب در متروی تهران چنان آواز می‌خوانند که نگو! + [فیلم]

به تازگی، ویدئویی از آواز خوانی دو دختر در متروی تهران در فضای مجازی منتشر شده. در ادامه توجه شما را به فیلم آواز خواندن دو دختر در متروی تهران جلب می‌کنیم.

اخیراً ویدئوی جدیدی از خواندن دختران متروی تهران را تحت عنوان شعر و آواز دختران تهرانی در مترو در فضای مجازی منتشر کرد که حواشی زیادی زا با خودش به همراه داشت. خواندن دو دختر در مترو در فضای رسانه، توانست بازخوردهای متنوعی را به خودش کسب کند.

آواز خوانی دو دختر در متروی تهران

در این ویدئو که به تازگی در فضای رسانه و فضای کجازی منتشر شده است، حواشی زیادی داشته و بازخوردهای متفاوتی را به همراه داشته است. در این ویدئو که وایرال شده است. اخیراً خواندن دختران و پسران ایرانی نیز زیاد شده که در فضای مجازی بسیار بازخوردهای خوبی را به همراه داشته است.

در ادامه می‌توانید خواندن دو دختر در مترو را ببینید:

مترو تهران به مجموعه قطار شهری تهران و همچنین شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفته می‌شود. این مترو در هفت خط اصلی در حال فعالیت است که پنج خط آن (۲، ۳، ۴، ۶، ۷) کاملاً درون‌شهری، یک خط آن نسبتاً برون‌شهری (میان تهران و کرج و شهر جدید مهستان) و یک خط آن (۱، انشعاب خط ۱) به صورت دو بخشی است. بخش نخست درون‌شهری و بخش دوم برون‌شهری (به سمت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و سپس شهر جدید پرند) است.

بیشتر ببینید: آواز خوانی زیبای دختر دوره گرد در بازار تهران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *