فیلم ببینید: اعتراف به زندانی شدن پرستو صالحی [+ویدئو]

حسرت پرستو صالحی در ویدیو منتشر شده از او با بروز دادن احساسات و حسرت‌هایش درباره غربت به تازگی حواشی و جنجال زیادی به همراه خود داشته‌است.

صحبت‌ های پرستو صالحی در ویدیو جنجالی پرستو صالحی که به تازگی به انتشار رسیده باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شده‌است. پرستو صالحی بازیگر ایرانی‌ است و اخیرا خفت پرستو صالحی در شبکه‌ها و فضای مجازی، بین کاربران بسیار خبرساز شد.

بیشتر بخوانید:

حسرت پرستو صالحی

حسرت پرستو صالحی در کنار مادرش را ببینید
حسرت پرستو صالحی در کنار مادرش را ببینید

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی، متولد 9 ابان 1356 در تهران، بازیگر ایرانی است. مادرش خانه‌دار و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش است، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِف او به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود وی گذرانده‌است.

پرستو صالحی در ویدیویی که به تازگی به اشتراک گذاشته‌است، با ابراز احساساتش گفت:

می‌خواستم برگردم زندانی بشم ولی ایران باشم.

در ادامه می‌توانید ویدیو جنجالی پرستو صالحی را ببینید:

خفت پرستو صالحی

پرستو صالحی پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر در میان مردم شناخته شد. همچنین، او به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت.

پرستو صالحی، در خرداد ۱۳۹۹ در اینستاگرام خود اعلام کرد که به خاطر حضور در مراسم قربانیان انهدام هواپیمایی اوکراین توسط سپاه و پست‌هایش در اینستاگرام احضار شده و اکنون با قید وثیقه آزاد است.

در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ صالحی در اعتراض به جنایات حکومت ایران دست به انتشار ویدیویی زد که در آن قتل مهسا امینی را امضای سند مرگ جمهوری اسلامی دانست و ابراز امیدواری کرد که روزی در میدان شهیاد، رفتن این حکومت را همراه با مردم به ستوه آمده، جشن بگیرد. صالحی در ویدیویی که منتشر کرد با بغض و خشم صحبت می‌کرد و یک برگه که روی آن نه به جمهوری اسلامی نوشته شده بود، به همراه داشت. پرستو صالحی از ایران خارج شد و اکنون در ترکیه ساکن است.

ویدئوی جدیدی پرستو صالحی را با کپشنی که در ادامه خواهید خواند ببینید:

باشد که روزگار ظلم نیز بسرآید و آفتاب برآید و حقیقت در چهره ی مردم بدرخشد و عشق آن سپیده دمی گردد که بسوی آن گام برمی داریم … فریدون فرخزاد/ سال نوتون مبارک الهی امسال بهترین ها برای شما باشه آزادی باشه آزادی باشه آزادی باشه

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *