واکنش سعید آقاخانی به سانسور سریال نون خ [+عکس]

به تازگی، در یک استوری جنجالی، واکنش سعید آقاخانی به سانسور سریال نون خ در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

در استوری سعید آقاخانی برای سانسور نون خ که به تازگی در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام این کارگردان و بازیگر محبوب کشور منتشر شد، واکنش سعید آقاخانی برای سانسور کردن را شاهد بودیم.

این استوری، اخباری را مبنی بر سانسور سریال نون خ و واکنش سعید آقاخانی به انتشار رساند که بازخوردهای جالب توجهی را به همراه داشت.

واکنش سعید آقاخانی به سانسور سریال نون خ

عکس

سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال فصل چهارم نون خ در پی سانسورهای زیاد این سریال واکنش شدیدی داشت. او در پیج شخصی خود در اینستاگرام نسبت به این موضوع اعتراض خود را ابراز کرد.

او در این استوری گفت:

ممیزی موضوع جالبیه که خودش می‌تونه دستمایه کارهای کمدی خوبی بشه ولی خب نمی‌شه بهش پرداخت. على‌الحساب این رو خدمتتون عرض کنم که سریال نون خ بعد از ممیزی‌های تلویزیون برای پخش در تلوبیون مجدداً و بدون اجازه ما توسط خود تلویزیون ممیزی شدید می‌شه که همین باعث شده پرش‌های شدیدی در طول قسمت‌ها به وجود بیاد و کسانی که از تلوبیون میبینن قطعا دچار سردرگمی می‌شن به هر حال شرمنده‌ایم.

در ادامه می‌توانید استوری سعید آقاخانی برای سانسور نون خ را ببینید:

واکنش سعید آقاخانی به سانسور سریال نون خ
واکنش سعید آقاخانی برای سانسور کردن

سانسور سریال نون خ و واکنش سعید آقاخانی

نون خ نام مجموعه تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم‌اکنون در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ در حال پخش است، و به پربیننده ترین سریال نوروزی ۱۴۰۲ تبدیل شد. همچنین این سریال سه سال از پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما بوده است.

سعید آقاخانی متولد ۴ اسفند ۱۳۵۰ در بیجار، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. او دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است‌.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *