ببینید: تجمع مردم شاهین شهر در پی حملات شیمیایی مدارس

صبح امروز، ویدئویی مبنی بر تجمع مردم شاهین شهر در پی حملات شیمیایی مدارس منتشر شد که حواشی و بازخوردهای زیادی را در رسانه‌های مختلف داشت.

به تازگی، در ویدئویی که از اعتراض مردم شاهین شهر به حمله شیمیایی مدارس در جلوی آموزش پرورش منتشر شد، ویدئویی را می‌بینیم که تجمع معترضین به حملات مدارس را نشان می‌دهد.

جزئیات تجمع در شاهین شهر نشان می‌دهد که این اعتراضات سنگین بوده و با کمک نیروهای امنیتی، ساعاتی پس از آن، تمام شده است.

تجمع مردم شاهین شهر در پی حملات شیمیایی مدارس

تجمع مردم شاهین شهر
اعتراض مردم شاهین شهر به حمله شیمیایی مدارس

 

بر اساس ویدئوها و تصاویری که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده، گروهی از مردم شاهین‌شهر را می‌بینیم که صبح امروز، با تجمع کردن در مقابل ساختمان آموزش و پرورش این شهر، به حملات شیمیایی به مدارس دخترانه اعتراض کردند. طی برخی از اخباری که اخیراً به دست مردم رسیده، شاهین شهر جزو اولین و اصلی‌ترین محوریت این حملات شیمیایی بوده است.

سید محمدرضا کاظمی طبا نیز درباره تجمع روز گذشته، تعدادی از والدین دانش آموزان، اظهار کرد:

دلیل تجمع دیروز خانواده‌ها در مقابل آموزش پرورش گاز منتشر شده در شهر شاهین‌شهر بود که مسئولان آموزش و پرورش تلاش خود را برای اقناع‌سازی این والدین انجام دادند و استدلال کردند که نباید به دلیل چنین رخدادهایی به سمت تعطیلی مراکز آموزشی گام برداریم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی تجمع معترضین به حملات مدارس را ببینید:

جزئیات تجمع در شاهین شهر

او طی صحبت‌هایی که در ادامه بیان کرد، گفت:

البته در بیرون از آموزش و پرورش تجمع دیگری شکل گرفت و افرادی از این فرصت و فضای به وجود آمده سوءاستفاده کردند و شعارهای ساختارشکنانه دادند. بنده نیز توضیحات لازم را برای اقناع‌سازی والدین انجام دادم که در کل تعدادی از خانواده‌ها از این توضیحات قانع شدند.

همچنین او، ضمن عذرخواهی از اتفاق‌های چند وقت اخیر، از والدین و دانش آموزان درخواست کرد بدون توجه به فضاسازی رسانه‌ای، تمام تلاش خود را برای امنیت دانش‌آموزان بکنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *