ببینید: انفجار وحشتناک پژو 405 در تهران! [+فیلم]

تصاویری در فضای مجازی و به خصوص در اینستاگرام به طور گسترده در حال انتشار است که ادعا شده است انفجار خودروی ۴۰۵ در تهران رخ داده است.

آتش سوزی خودرو می‌تواند به دلیل وجود نقص در بخش‌های درونی خودرو و قطعات مختلف آن رخ بدهد. پس حتی اگر خوب برانید و ایمنی را در رانندگی لحاظ کنید اما از نقص فنی محتمل در خودرو غافل باشید، امکان آتش سوزی خودرو قوت می‌گیرد. در ادامه مطلب با خبر انفجار 405 در تهران همراه ما بمانید.

انفجار خودروی ۴۰۵ در تهران

  • انفجار خودرو 405 تهران

فیلمی در فضای مجازی به شکل گسترده دست به دست می‌شود که ادعا شده انفجار خودروی ۴۰۵ در تهران اتفاق افتاده است. در ادامه می‌توانید فیلم انفجار خودرو ۴۰۵ در تهران را تماشا کنید:

موتور که داغ می‌کند، عواقبش دامن‌گیر مایعات و سیالات موجود در خودرو می‌شود. داغ‌شدن موتور به‌تنهایی مشکل‌آفرین نیست؛ ماجرا زمانی خطرناک می‌شود که دمای مایعات هم به واسطه افزایش دمای موتور بالا می‌رود. مایعاتی که داغ و پرحرارت شده‌اند روی قسمت‌هایی از خودرو مانند اگزوز یا بخش‌های داغ دیگر موتور می‌ریزند و آتش‌سوزی رخ می‌دهد. پس حواستان به موتور باشد. داغ‌شدن این بخش از خودرو خطرناک است و نیاز به پیگیری دارد.

یکی دیگر از دلایل آتش سوزی و انفجار خودرو وجود نقص در طراحی و ساخت آن است. البته این هم به‌نوعی از زیرمجموعه‌های مشکلات فنی در آتش‌سوزی است. ولی اگر قصد خرید خودرو دارید، دقت کنید و دور موارد بدنامی را که سابقه آتش‌سوزی به‌واسطه طراحی نامناسب داشته‌اند، خط بکشید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *