آخرین آمار تلفات کرونا در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ [+جزئیات]

چندین سال است که ویروس کرونا در سراسر دنیا را درگیر خود کرد و در این خبر به آخرین آمار تلفات کرونا در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۵ بیماران مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران کرونا در سال 1402 در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۳۰ نفر رسید.

تا روز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۸۵ نفر از آنها بستری شدند. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد مرگ بر اثر کرونا ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بودند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۹۳۹ رسید.

آخرین آمار تلفات کرونا در تاریخ 31 فروردین 1402

آخرین آمار تلفات کرونا در تاریخ 31 فروردین 1402
مرگ بر اثر کرونا

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۵۴ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۷۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۶ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

کرونا در سال 1402

آخرین آمار تلفات کرونا در تاریخ 31 فروردین 1402
بیماران مبتلا به کرونا

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۳۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۵۸۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۱۰۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۶۲۱ دُز رسید. در حال حاضر ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز، ۶۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۷۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *