آیا فتوشاپ بوده؟ فیلم کامل از رقصیدن دختران بی حجاب شهرک اکباتان + [فیلم ابراز ندامت]

ویدئوی لو رفته از رقصیدن دختران شهرک اکباتان را در ادامه خواهید دید. در ادامه به جزئیات فیلم کامل از رقصیدن دختران بی حجاب اکباتان می‌پردازیم.

فیلم جدید لو رفته از رقص دختران در اکباتان تهران یکی از آن دسته از ویدئوهای عجیبی است که بسیاری از کسانی که به حریم شخصی خود احترام می‌گذراند را عصبانی کرده است. اما اینکه ماجرای این ویدئو چه بوده و چرا منتشر شده است را در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برخی با عناوینی مثل کلیپ رقص دختران شهرک اکباتان یا پرده‌ای دیگر از برنامه براندازان برای رشد زنان در جامعه ایران یا حتی عناوینی چون رقصیدن دختران بی حجاب شهرک اکباتان به این موضوع پرداخته‌اند.

رقص گروهی دختران در اکباتان تهران

دختران در اکباتان تهران
دخترانی که در اکباتان تهران رقصیدند

به تازگی ویدیویی از رقصیدن دخترانی در اکباتان به مناسبت روز جهانی زن 8 مارس منتشر شده است. این ویدیو با عنوان دختران بی حجاب رقصنده شهرک اکباتان در حال بازنشر شدن در شبکه‌های اجتماعی است. در ادامه ویدیو رقصیدن آنها را ببینید.

حساب توئیتری «شهرک اکباتان»، چهارشنبه 17 اسفند به مناسبت روز جهانی زن، ویدئویی از رقص گروهی شماری از دختران در این شهرک را منتشر کرد. شهرک اکباتان تهران، از جمله مناطقی است که از آغاز اتفاقات اخیر در ایران، به طور مداوم شاهد تجمعات بود.

رقص دختران اکباتان به مناسبت روز زن را در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود آهنگی که دختران شهرک اکباتان رقصیدند + متن و ترجمه

بعد از گذشت چند هفته، ویدیویی از ابراز پشیمانی دختران شهرک اکباتان منتشر شده است. در ادامه عکس یکی از رقصنده‌های شهرک اکباتان را ببینید:

رقصنده شهرک اکباتان
میترا یکی از دختران رقصنده شهرک اکباتان

همانطور که دیدید، کلیپی از رقص چند دختر در شهرک اکباتان حواشی زیادی را ایجاد کرده بود، حالا این دختران در یک ویدئو تازه به خاطر رقص خبرساز عذرخواهی کرده و گفتند:

به قول قهرمان کشورمون ما دختران شما هستیم و با توجه به عناوینی چون رقص دختران اکباتان که در رسانه‌ها بازتاب گسترده داشته، ماهم گاهی خطا می‌کنیم.

دختران رقصنده در شهرک اکباتان، از اقدام خود در ارائه رقص گروهی زننده در محوطه این شهرک ابراز ندامت و عذرخواهی کردند. فیلم ابراز ندامت دختران شهرک اکباتان بعد از رقص را ببینید:

این دختران در ویدئوی تازه که بالاتر دیدید به خاطر رقص خبرساز شده‌ی خود عذرخواهی کرده و گفتند:

به قول قهرمان کشورمون ما دختران شما هستیم ماهم گاهی خطا می‌کنیم. اما عنوان کلیپ رقصیدن دختران شهرک اکباتان که سر تیتر خبرگزاری‌ها شده به هیچوجه سیاسی نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


152 thoughts on “آیا فتوشاپ بوده؟ فیلم کامل از رقصیدن دختران بی حجاب شهرک اکباتان + [فیلم ابراز ندامت]

      1. عزیزم تا باشه از این رقص ها بله … ما هم خوشمون میاد ولی تو فضای باز اصلا من اگه مسیول بودم حسابی تنبیهشون می کردم . هر چیزی جایی داره .

        1. والانه کسی تحریک شد نه کسی مورد خشونت قرار گرفت نه حقی ناحق شد، نه باعث غم و غصه مردم شد، نه اختلاسی صورت گرفت و نه باعثاعصاب خوردکنی مردم و راه رفتن روی اعصاب مردم ایران بود.

        2. مگه چا اشکالی داره چرا ما حق هیچ کاری نداریم
          نه کسی تحریک شد نه چیزی
          تو فضای باز چیه؟
          کجا پس برقصیم؟؟
          اصن به تو چه؟
          وطن فروش اصلی تویی

          1. یعنی الان مشکل تو رقص و جای رقصیدنه؟؟؟
            یعنی کلا خدا تو برای رقاصی آفریده؟
            بابا تو که توی همه مهمونی های تولد و عقد و عروسی، توی ماشین و ته اتوبوس، بین رفیق رفقا و توی اتاق خودت و هزار جای دیگه آزادی… دردت چیه؟

            فقط مونده کف خیابون؟!!! خوب بعدش‌چی؟
            مهارت خاصی هم توی قاطی کردن قیمه ها با ماستا داری… عقده رقصیدن شما چه ربطی به وطن فروشی داره؟ اگه وطن فروشی هم باشه، وطن فروش اونی که خلاف قانون کشورش رفتار کنه.
            پس بشین سرجات و دوغت رو بنوش

          2. کسی مخالف آزادی و شادی نیست .. امان از روزی که آزادی امنیت رو خدشه دار کنه.. بترس از روزی که دزد آزادی داشته باشه پ برای شادی خودش امنیت تو رو نشونه بره.. بترس از روزی که یه داعشی برای آزادی خودش جون و ناموست رو‌نشونه بره…

          3. من اگه مسئول بودم به حقوقی برا شما میذاشتم نوکرم میذاشتم واستون که دغدغه زندگی نداشته باشین شبانه روزی فقط برقصین
            آخه ببشتر از این قابلیتی ندارین شما
            زنا خلبان شدن… فضانوردی میکنن نخبگی میکنن اونوقت شما تو فکر رقصتی برقص بابا کسی کاریت نداره برقص تا خسته بشی از دماغت بیاد بیرون این رقص …

        3. از عقده و گره کوری که در روح و روانت ایجاد شده به تنبیه این چند تا دختر بچه تمایل نشون میدی که البته به تو هم نمیشه ایراد گرفت چون خودتم خبر از این عقده و گره کور روانی در خودت نداری و یهجورایی هممون کم و بیش دچار این عقده ها ک کره های روحی روانی هستیم فقط نوع و شدت متفاوته و اینکه چطوری اینها رو بروز میدیم یا در عکس العمل نسبت به چه موضوعی اینها رو از خودمون بروز میدیم
          به امید روزی که درنسلهای بعدی شاهد این عقده های درونی در خودمون نباشیم و جامعه سالمتری از نظر روحی و تعاملات اجتماعی را شاهد باشیم

      2. با سلام
        والا بخدا کسی با رقص و خوشحالی مردم کسی مخالف نیست اگه حد قانون و کشور و رعایت کنن طرف داخل خونه خودش هر کاری دوست داره انجام بده به کسی مربوط نمیشه اما وقتی بیرون انجام میشه خیلی‌ها مخصوصا رسانهایه بیرون از کشور سواستفاده میکنن خدایی نکرده اگه اتفاقیم برای این دخترا بیوفته انگار نه انگار به یه ورشونم نیست و در آخر ماشاالله به این دخترا که جرات داشتن و اومدن توضیح دادن که کارشون در ملأ عام درست نبود

        1. والا منه دختر از یه تایمی ناخودآگاه به پایین تنه فقط نگا کردم این چ حرکتیه ویبره میزنن تو خونه واسه شوهرشون ویبره بزنن واسه نامزدشون بزنن واسه عشقشون بزنن واسه دوس پسرشون بزنن تو جامعه همه جور آدم میبینه بلکه یه مرد متاهلی نخاد این صحنه هارو از نامحرما ببینه خوب هدفشون چیه؟!
          چرا عقده ایی بازی درمیارین من خودم یه آدمی هستم حجابم متوسط هست ن چادری ن باز خانواده مذهبی م نیستیم متعادل هرچیزی حدی داره عزیزم

      3. کدوم آدمی توی نافرمانی خدا شادی دیده؟؟ تو از کجا می دونی این دخترا حقیقتا شادن یا درگیر افسردگی های مختلف هستن؟
        هر روز دارید اونطوری که دلتون می‌خواد و بقیه بهتون می گن زندگی می‌کنید.
        شده یه بار بگید یک ماه اونطوری که خدا گفته و دوست داره زندگی می کنم ببینم خدا چی می گه؟
        تو که وقتی مد جدید میاد سریع می ری و خودت رو به روز می کنی… نمی شه یه بار به خاطر اون کسی که آفریدتت، خلقت کرده، به وجود آوردتت و داره روزی هر روزت رو می ده، از خودت بگذری؟ فقط یه بار.

        این دخترای بی چاره اگه می دونستن که چی رو دارن از دست می دن، رقص که هیچ، خواب هم به چشماشون نمی اومد تا از اون چیزی که اهلش چشیدن، بچشن.

      4. اونی که بهش بر می خوره بره بیمارستان ، جاهای فقیر ببینه مردم نون ندارند پول درمان ندارند . اینجا هم کمی غیرتی شند . نه برای کسانی که شادی به خونه ملت می برند ، ممنون از این دختران

      1. بیا… اونایی که میگن مگه چی میشه کجایین!؟ بیا اووووف گفتنای تحریکی شروع شد والا خجالتم خوبه.من بیشتر پسرارو مقصر میدونم پسرا از وقتی با زنای مطلقه رابطه پیدا کردن دیگه سراغ ازدواج و زن گرفتن نمیرن دخترای بدبختمونم میمونن خودشونو به کی نمایش بزارن اینا الان باید سرخونه زندگیشون بودن ب فکر آینده نی نی هاشون بودن.

      2. باشد که شما هم دختری بسازی برای لذت بردن یک دنیا که دیگران بر شرف نداشته ت درود بفرستن… خدا هدایتت کنه… امیدوارم هرچه سریعتر زمین از وجود کثیف شماها پاک بشه

    1. تو یه کشور اسلامی و معتقد به ارزش های آن، بیرون انداختن شکم و موی سر و لباس چسبناک و غیر مناسب با شان زنان و رقاصه گری و ترویج فرهنگی نامتناسب با کشور ما، به نظر شما یه رقص ساده هست؟؟!!

      1. آفرین بر این دختران.. از کوزه همان برون تراود که دراوست.. از کل ارزش های وجودی فقط قابلیت جنسی داشتین که اونو هم برا خودتون نگه نداشتین .. خاک برسرتون که الان موندین رو دست پدرومادرتون هیشکی هم زنی رو‌نمیخواد که همه عالم دیده باشنش.. کسی با لیوان دهنی آب نمیخوره.. چه برسه زندگی مشترک بایه دختر مشترک که همه نگاه ها دیدنش

      2. خانمی که فرمودید با دیدن این دخترا تحریک شدم.شما حتما لز و همجنس بازی ولی روت نمیشه بگی
        من که مرد بودم راست نکردم.لامصب تو چطوری تحریک شدی

      1. همه آدما دنبال به دست آوردن ارزش و جایگاه خودشون توی اجتماع هستن.
        ارزش واقعی آدمها هم به شخصیتشون هست.
        شخصیت هم یعنی باور ها و ارزش ها و اخلاقیات و از این جور چیزا.

        دلم به حال این دخترای بیچاره میسوزه…
        به جای اینکه پدر و مادراشون بهشون شخصیت بدهند و کاری کنن که دیگران برای نوع فکر و نظرات و شخصیت بچه هاشون ارزش قائل بشن، از اونها یه مشت عروسک درست کردن که اگه این هیکل و قیافه و این حرکات رو بلد نبودن، هیچ کس براشون تره خورد نمی کرد.
        این عین پوچی هست و اونی که این رو برای دخترای ما می پسنده، یه کاسه ای زیر نیم کاسه اش هست.

    2. قدیم وقتی یه نفر اون یکی رو میزد، طرف می ایستاد و می گفت اصلا هم درد نداشت.
      الآن تو هم می گی یه رقص ساده بود و نه کسی رو تحریک کرد….(یعنی اتفاقا جنابعالی تحریک شدی)

      ببین خر خودتی…

    3. شما یه پا حضرت یوسف هستین هااا اصلا تحریک نشدین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      آدم نمیدونه حرف شما رو قبول کنه
      یا حرف شیطون رو

      1. نه عزیزم حضرت یوسف نیستیم ولی انقدر هم سست عنصر نیستیم که سر یه رقص اختیارمان رو از دست بدیم ذهنت مریضه بهت پیشنهاد میکنم مراجعه کنی روان درمانگر

        1. واقعا؟
          خودتو گول نزن
          سست عنصر تو و اون دخترایید که حاضرید خودتونو تن و بدنتونو بهدعالم نشون بدین که فیض ببرن از بدنی که مال خودته

    4. تحریک بر انگیز نبود ؟ مگه شما روزی چقد محتوای فیلتر میبینی که برات تحریک برانگیز نبود ؟ اون 20 ثانیه اخر ویدیو هرکی باشه تحریک میشه دست خود ادم که نیست . نمیگم کارشون اشتباه بوده اکباتان اینطوریه همه با همین لباس و پوشش میگردن ..

      1. سلام
        کارشون زشت و هنجار شکن بود.
        اگه مسلمانند این رقص با دینشون منطبق نیست اگه مسلمان نیستند پس قانون شکن هستند.
        در هر دو صورت کارشون اشتباهه

  1. اینکه یه رقص ساده ست. همچین تیتر زدن هنجارشکنانه انگار چیکار کردن. توی این فضای مسمومیت دانش آموزان و فضای افتضاح کشور باید از این دخترها تشکر کرد که دل خوشی دارند. پلیس بریزه اینا رو بگیره خوراک رسانه های معاند میشه.

    1. آقا دوس داشتن اینجوری باشن الله وکیلی ب شما چه هرکی پوشش خودش رو داره و کاملا واضحه ک اینارو مجبور کردن ک این حرف هارو بزنن ما حق آزادی نداریم؟

      1. شما آزادی رو به رقصیدن و خوانندگی و پوشیدن لباس های نیمه عریان می بینی.

        باشه. تو از همین لحظه آزادی.

        ولی…
        ما مردها هم می خوایم آزاد باشیم.. آزادی ما توی روابط ‌…. هستش.
        گفتم در جریان باشید که اگه بعداً خواستیم از حق آزادیمون استفاده کنیم،‌نگید چرا.
        توی اروپا هم همه‌چیز برای زن و مرد آزاده.

  2. به الله محمد قسم که اگر فاطمه زهرا هم در این زمان عصر اینترنت به عنوان توریستی در ایران بود بهتر از این دختران ایرانی با این موزیک معروف می رقصید!!! حالا هی بیا بگو اسلام در خطر است،،کی گوش میکنه!؟؟

    1. خجالت بکشید ، کارتون خیلی زشته که اینجوری قسم میخورید و اسم پاک حضرت زهرا(س) رو در کنار این رفتارای از روی بی حیایی ذکر میکنید. یا حضرت زهرا رو نمیشناسید یا اومدید مثلا شوخی کنید خراب کردید.

    2. دیگه حرفتون توهین به حضرت زهراس
      ایشون که حتی خودشون رو در مقابل نابینا میپوشوندن و حالا شما میاید میگید اگه تو این دوره زمونه بودن ایشون هم میرقصیدن مثل این دخترا؟ دیگه لطفا هر حرفی که معزتون میرسه رو نگید.

      1. ببخشید شما دوست بزرگوار بی ادبی بنده را جهت پرسش از شغل شما ببخشید ,:
        جناب شما نانوا هستید یا در نانوایی مشغول به کار یا یه کارهای در راستای پخت و پز نان و….

    3. قدیمی ها حرف خوبی می زدن. می گفتن:
      قبل اینکه حرف بزنی، حرفت رو مزه مزه کن.

      ببین..
      با نهایت احترام:
      اگه چیزی نگی، مردم نمی گن لالی

    4. نادان بفهم چی میگی
      اگه سر سوزنی شناخت در رابطه‌ با اهل بیت علیه السلام داشتی این چرت و پرت هارو اینجا به زبون نمی اوردی

      خدا آخر و عاقبت همه رو ختم به خیر کنه

    5. اگه حتی قصدی هم از این گفته نداشته باشید باز هم باید خجالت بکشید هم برای اسمتون که مشابه این حضرت هست و هم برای اینکه اسم حضرت فاطمه رو در کنار این هرزه های فاسد میزارین

  3. متاسفانه زن را مثل کالا فقط برای خوش گذاری میخواهند
    کرامت زن را در لخت شدن و رقص نیست
    روز جهانی زن بر زنان فرهیخته و متعالی که به واسطه علم ،هنر و قدرتشان نیازی ندارند با بدن خود ابراز وجود کنند مبارک

    1. ۵۰۰ بار دیدم والا خیلی خفن بودن با این که خودم هم دخترم خیلی کیف کردم از رقصشون فقط عذرخواهی اجباری شون چی میگه این وسط الان همه مشکلات حل شد؟ چه زود جلوی این چیزا رو میگیرن کاشکی جلوی مسئولان فاسد هم همینجوری بگیرن اگر راست میگن و بیارنشون که از مردم عذرخواهی کنن فقط زورشون به مردم میرسه

  4. روز جهانی زن ۸ مارس هست که در این روز عده زیادی زن در آمریکا به دلیل بی عدالتی و تبعیض و……. جان خود را از دست دادند. برای همین اتفاق این روز رو جهانی زن نامگذاری کردن . پس باید در این روز ناراحت بود و از سختی که آن زنان کشیدن متاسف شد و رقصیدن در چنین روزی اونم توسط چند خانم نشان دهنده اینه که هیچ ارزشی برای زن بودن خود قائل نیستن درضمن مرگ آن زنان کشته شده را هم با رقصی که انجام دادن به مسخرگی گرفتن.
    واقعا متاسفم…………
    کمی عقل……… کمی شعور…….. کمی درک………

    1. میشه از خودت فتوا ندی چرته پرت میگی چرا اون موقع رقاص نبود این چیزی نیست که فقط برای الان باشه بعدم بفهم در مورد کی و چه جایگاهی صحبت میکنی یه جوری میگین انگار هدف اصلی زن بودن همین قر دادن عشوه اومدن که اگه نکن وجودشون دچار سوال شک میشه اونیم که میگه ساده هست بقول دوستمون خودتی. ساده و غیر ساده نداره یا رقصه یا نیست اگه لذت بردی از چیه اون رقص لذت بردی از صرف حرکات یا اینکه جنس لطیف این کارو میکنه نمی خوای بگی که لذت عرفانی بردی از رقصشون لذت بردی چون تونست چشمتون موزش بده و تحریک کنه حالا هر چقدر میخوایی حرفو بالا پایین کن تهش همینه

    1. همین چند ماه پیش روز زن یه تعداد میگفتن چرا تولد یه عربو جشن میگیرید و خوشحالید اونم تو این گرونی و مشکلات الان اینا میرقصن در راستای غلبه بر مشکلات و ترویج شادیه؟؟! مشکلاتتون چه زود حل شد…

  5. آدمهای مریض و مشکل دار حتی با سوراخ دیوار هم تحریک میشن،حالا باید مشکل این ادمها رو حل کرد نه اینکه کل مملکت برا تحریک نشدن این آدما بسیج بشن مبادا این آقا تحریک نشه ،این دوستان اکه همه وجود خانمهارو بپوشونی با نوک انگشت این خانمها تحریک میشن

    1. پس تو غرب که همه به قول شماها آزادن و چشم و دل سیر چرا انقد آمار تجاوز بالاست در هر چند ثانیه یه تجاوز!!!پس میشه گفت تو غرب همه بیمارن!!!این یه اصله برهنگی مساوی است با عدم آزادی و آرامش برای زنان و بالا رفتن تجاوز جنسی،جسمی و روحی!!!این زن ،زندگی ،آزادی که ازش دم میزنید بیشتر برای مردانه تا زنان!!!در واقع آزادی برای نگاه های مردان و عدم آزهدی برای زنان

      1. آقا دوس داشتن اینجوری باشن الله وکیلی ب شما چه هرکی پوشش خودش رو داره و کاملا واضحه ک اینارو مجبور کردن ک این حرف هارو بزنن ما حق آزادی نداریم؟

    2. بله دقیقا آقایی رو میشناسم با چادر مشکی آویزان روی طناب هم تحریک میشه .اصلا بجای زن باید کامپوت زن درست میشد خیال بعضی راحت

    3. اقا اگر اون ۱۰ ثانیه اخر برای شما تحریک کننده نبود پس چی بود ؟ معلوم نیس چقد محتوای جنسی دیدی ک اینا برات عادی حساب میان همه مثل شما. نیستن

  6. لطفا هر کس که هستی عفت کلام را مراعات بکن . و زنان جلف و رقاص را به یگانه عالم هستی و علت بوجود آمدن هستی و از برترین زنان دو جهان مقاسیه نکن . این دلیل نبود مطالعه لازم شما در مورد عفاف و زن و آزادگی هست . خانم فاطمه زهرا بخاطر پاکی و دوری از نامحرمان و عفافش یگانه عالم جهان شد بعدایشان حضرت مریم و آسیه و زینب کبری ووو . و یک نسلی از ایشان بوجود آمد که بهترین و داناترین انسان‌ها ازش زاده شد. . از یک رقاصه و کپل جنبان چی می خواد در بیاد .

  7. رقص هم یه هنره که هرکسی این هنرو نداره یه رقص ساده بود، چه اشکالی داره، حالا اگه خبر اختلاس هزار میلیاردی هم بود اینطوری بزرگش میکردین؟؟؟؟ عمرا اگه خبر اختلاسو اینطوری پخش کنید و به گوش همه برسونید، متاسفم برای طرز فکر بعضیا قبول کنیم صد سال از دنیا عقبیم

    1. برای بعضیا که فقط دنبال برهنگی و عیاشی ان متاسفم .کاری که اشتباهه با نظر یه عده درست تلقی نمیشه.اختلاس سرجای خودش ،فسادم سرجای خودش هرکدوم ناهنجاری محسوب میشه

  8. عالی و جالب باشد که همیشه شاد وتندرست باشیم..بیشتر از این کلیپ ها درست کنن جوان ها بهتره هم ما روحیه میگیریم وهم خودشان انرژی مثبت.

    1. کدوم آدمی توی نافرمانی خدا شادی دیده؟؟ تو از کجا می دونی این دخترا حقیقتا شادن یا درگیر افسردگی های مختلف هستن؟
      هر روز دارید اونطوری که دلتون می‌خواد و بقیه بهتون می گن زندگی می‌کنید.
      شده یه بار بگید یک ماه اونطوری که خدا گفته و دوست داره زندگی می کنم ببینم خدا چی می گه؟
      تو که وقتی مد جدید میاد سریع می ری و خودت رو به روز می کنی… نمی شه یه بار به خاطر اون کسی که آفریدتت، خلقت کرده، به وجود آوردتت و داره روزی هر روزت رو می ده، از خودت بگذری؟ فقط یه بار.

      این دخترای بی چاره اگه می دونستن که چی رو دارن از دست می دن، رقص که هیچ، خواب هم به چشماشون نمی اومد تا از اون چیزی که اهلش چشیدن، بچشن.

  9. دوستان عزیز کسی نمیگه رقصیدن بده یا شادی کردن بده اما یک خانم با اصل و نسب و نجیب، هیچ وقت زیبایی های اندام خودش رو با تکون دادن و رقصیدن به آقایونِ غریبه نمایان نمیکنه اگه برا همسر خودش برقصه هیچ اشکالی نداره . یه خانم باوقار، بین آقایون کوچه و خیابون، سنگین و با متانت رفتار میکنه زیبایی های خودش رو میشناسه و با انجام برخی رفتارها، اون زیبایی ها رو به حراج نمیزاره که اگه اینکار رو کنه عاقبت خودش دچار تباهی و پوچی میشه و درنهایت به مرور زمان، میشه دستمال مصرف شده که همه بهش نگاه ابزاری میکنن که در واقع هیچ ارزشی نه پیش خدا دارن نه پیش بندگان خدا. ولی خانمی که همیشه حد خودشو میدونه، زیبایی های اندامش رو فقط برای شوهرش نمایان میکنه هم به موقع شادی میکنه هم شان خودشو حفظ میکنه در نهایت پیش همه عزیزه و همه دوسش دارن .
    فرق یه خانم باارزش و اونی که ارزشی برای خودش قائل نیست همین چیزاست.

    1. اتفاقاً شما باید برید ، ۴۴ سال پیش مردم ما جنگیدن که فحشا و پلیدی از کشور بره ، حالا اگه شما میتونید انقلاب کنید بعد بیاید بگید ازاده هرکی نمیخواد از این مملکت بره ، شما ها که در رو تون خوبه ، این سرزمین ، سرزمین امیرالمومنین علی علیه السلام هست ، ما همه فرزندان علی بن ابی طالب و خانوم فاطمه زهراییم ، اگر جلو علی و اولادش وایسید ، ما جلو همه دنیای شما وایمیسیم ، به شرافتمان قسم ، حالا اگر جرات دارید ، باشه مانعی نیست ، بسم الله ، بیایید جلو تا مزه تیغ دو لبه ذوالفقار فرزندان علی بن ابی طالب رو بچشید ، برادران ، خواهران ، شما مردم ایران با عظمت هستید ، به خدا اینا نقشه دشمنان ما هست ، وااااای به اون روزی که پای اونها به کشور باز بشه ، ناموس توی اقا پسر رو جلو چشمات بهش تجاوز میکنن ، جلو چشمات میبرنش ، شوهر ، برادر ، پدر ، و… توی دختر خانوم رو جلو چشمات یا سر میبرن یا همونجا میکشنش ، به خدا اینا رحم ندارن ، شما سوریه ، لبنان ، عراق ، فلسطین و افغانستان و هند و … ببینید چه بلا هایی که سر اونا نیاوردن ، مگه مردم سوریه نبودن ، ولی بدونید خدایی نکرده این نظام نابود بشه همه شما پشیمون میشید مثل مردم سوریه ولی چه فایده که این پشیمانی دیگه فایده ای نداره ، به حرف رهبری گوش کنید ، چرا که اون خودش یه ایرانی هست و پدر دلسوز برای ما ، انقدر مردم رو دوست داره اقا که حتی دستور داده بود کسانی که بهش بی حرمتی کردن رو مجازات نکنن ، ما هم از شماییم و بدونید هر ندا و صدایی که بوی تفرقه میده کلک دشمنه ، به خدا ما فدایی مردم ایران هستیم ، خودم و خانوادم و فرزندانم به فدای ایران و ایرانی ، این سرباز ها ، سپاهی ها ارتشی ها ، نیروی انتظامی رو که میبینید ، حاضرن از جون شیرین خودشون بگذرن ولی خم به ابروی من و توی ایرانی نیاد ، یکم اگه درک کنیم همه چی درست میشه. ( همه با هم بر علیه یه دشمن ، نه همه بر علیه هم ) این رمز قدرت و پیروزی هست

  10. چقد خوشگل رقصیدن
    چقد خوشم اومد
    دخترام اگ دوست داشته باشن میزارمشون کلاس رقص تابتونن خوشگل و حرفه ای برقصن
    و ویدئو هاشو ب اشتراک بزارن

    1. به نظر من اجرای این نوع رقص گروهی و هماهنگ نیاز به تمرکز زیادی داره،در حالیکه تو کشور ما غیر قانونیه،پس قاعدتاً این رقص در فضای باز اجرا نشده.حس می کنم کلیپ رو با پرده سبز گرفتن و بعد با برنامه های میکس و مونتاژ تصویر شهرک اکباتان رو پشت رقاص ها گذاشتند و ادیت کردند.دقت کنین دوربین کاملا ثابته.

  11. چراهمه آقایونوجمع بستی بیشترازآقایون خانومایی هستن که مادرزادی تحریک شده هستن این تحریکشون باعث گمراه شدن مردای ضیفی میشن اینطوری میشه که هم حرمت زن بودن ممنوع میشه هم دخترامسموم میشن ننگ به مردانی که باحرکت چنین زنانی تحریک بشن بااین حال مخالف رقصیدن این خانوم های جوان نیستم، خداوندزن را آفرید تابازیبایی ولطافتش مردراکامل کند

  12. چراهمه آقایونوجمع بستی بیشترازآقایون خانومایی هستن که مادرزادی تحریک شده هستن این تحریکشون باعث گمراه شدن مردای ضیفی میشن اینطوری میشه که هم حرمت زن بودن ممنوع میشه هم دخترامسموم میشن ننگ به مردانی که باحرکت چنین زنانی تحریک بشن بااین حال مخالف رقصیدن این خانوم های جوان نیستم، خداوندزن را آفرید تابازیبایی ولطافتش مردراکامل کند

    1. پس تو غرب که همه به قول شماها آزادن و چشم و دل سیر چرا انقد آمار تجاوز بالاست در هر چند ثانیه یه تجاوز!!!پس میشه گفت تو غرب همه بیمارن!!!این یه اصله برهنگی مساوی است با عدم آزادی و آرامش برای زنان و بالا رفتن تجاوز جنسی،جسمی و روحی!!!این زن ،زندگی ،آزادی که ازش دم میزنید بیشتر برای مردانه تا زنان!!!در واقع آزادی برای نگاه های مردان و عدم آزهدی برای زنان

      1. آمار تجاوز اونجا نسبت به جمعیتشان
        برای ما هم نسبت به جمعیتشان و
        ما ایرانی هستیم اگه آزادی باشه
        اینطور نمیشیم شمارو نمیدونم.
        تازه محدودیت جنسی از کودکی خودش یه
        بیماری رو به وجود میاره، وقتی یه کودک از بچگی با یه دختر ارتباط کلامی و ذهنی و دوستانه برقرار میکن دچار تحریک زود رس
        با یه رقص ساده نمیشه

  13. ای آزادی، تو را دوست دارم، به تو نیازمندم، به تو عشق می‌ورزم، بی تو زندگی دشوار است، بی تو من هم نیستم، هستم، اما من نیستم، یک موجودی خواهم بود تو خالی، پوک، سرگردان، بی امید، سرد، تلخ، بیزار، بد بین، کینه دار، عقده دار، بی‌تاب، بی‌روح، بی‌دل، بی‌روشنی، بی‌شیرینی، بی‌انتظار، بیهوده، منی بی تو، یعنی هیچ!
    ای آزادی، به مهر تو پرورده‌ام، ای آزادی، قامت بلند و آزاد تو، مناره زیبای معبد من است، ای آزادی، کبوتران معصوم و رنگین تو، دوستان همراز و آشنای من‌اند، کبوتران صلح و آشتی‌اند، پیک‌های همه مژده‌ها و همه پیام‌های نوید و امید و نوازش من‌اند.
    ای آزادی، کاش با تو زندگی میکردم، با تو جان می‌دادم، کاش در تو می‌دیدم، در تو دم می‌زدم، در تو می‌خفتم، بیدار می‌شدم، می‌نوشتم، می‌گفتم، حس میکردم، بودم .
    ای آزادی من از ستم بیزارم، از بند بیزارم، از زنجیر بیزارم، از زندان بیزارم، از حکومت بیزارم، از باید بیزارم، از هرچه و هر که تو را در بند میکشد بیزارم .
    ای آزادی، مرغک پر شکسته زیبای من، کاش میتوانستم تو را از چنگ پاسداران وحشت، سازندگان شب و تاریکی و سرما، سازندگان دیوارها و مرزها و زندان‌ها و قلعه‌ها رهایت کنم، کاش قفست را می‌شکستم و در هوای پاک بی‌ابر و بی‌غبار بامدادی پروازت می‌دادم.
    اما…. دستهای مرا نیز شکسته‌اند، زبانم را بریده‌اند، پاهایم را غل و زنجیر کرده‌اند و چشمانم را نیز بسته‌اند…. و گرنه، مرا با تو سرشته‌اند، تو را در عمق خویش، در آن صمیمی‌ترین و راستین منِ خویش می‌یابم، احساس میکنم، طعم تو را هر لحظه در خویش می‌چشم، بوی تو را همواره در فضای خلوت خویش می‌بویم، آوای زنگ‌دار و دل‌انگیزت را که به ستایش بالهای فرشته‌ای در دل ستاره زیر آسمان شبهای تابستان کویر می‌ماند همواره میشنوم، همه روز با تو‌ام، گام به گام همچون سایه با تو همراهم.
    هرگز تنهایت نمی‌گذارم، همه جا، همه وقت تو را در کنارم و مرا در کنارت می‌بینند، هستم، چشمهایت را درست بگشای، نه آن چشمها که با آن متولی را میبینی…
    آنگاه که خدا کالبدم را ساخت تو را ای آزادی بجای روح در من دمید، و بدین گونه با تو زنده شدم، با تو دم زدم، با تو به جنبش آمدم، با تو دیدم و گفتم و شِنُفتم و حس کردم و فهمیدم و اندیشیدم ….
    و تو…. ای روح گرفتار من، میدانی، میدانی که در همه آفرینش چه نیازی دشوارتر و دیوانه تر از نیاز کالبدی است به روحش؟
    اما…. تو را که میرغضبهای استبداد ، فراشان خلافت از من باز گرفتند و مرا که به “تنهایی دردمندم” تبعید کردند و به زنجیر بستند، چگونه میتوانند از یکدیگر بگسلند که نگاه را از چشم باز نمیتوانند گرفت و چشم را از نگاهش باز نمیتوانند گرفت و من ای آزادی! با تو می‌بینم!
    ای آزادی، خجسته آزادی خواهم که تو را به تخت بنشانم
    یا آنکه مرا به پیش خود خوانی یا آنکه تو را به پیش خود خوانم!
    ای آزادی،
    چه زندانها برایت کشیده‌ام و چه زندانها خواهم کشید!
    و چه شکنجه‌ها تحمل کرده‌ام و چه شکنجه‌ها تحمل خواهم کرد.
    اما خود را به استبداد نخواهم فروخت،
    من پرورده آزادی‌ام ، استادم علی است، مرد بی‌بیم و بی‌ضعف و پر صبر،
    و پیشوایم مصدق مرد آزاد، مردی که، هفتاد سال برای آزادی نالید.
    من هر چه کنند، جز در هوای تو دم نخواهم زد.
    اما، من به دانستن از تو نیازمندم، دریغ مکن،
    بگو هر لحظه کجایی و چه میکنی؟
    تا بدانم آن لحظه کجا باشم، و چه کنم؟
    دکتر علی شریعتی

    1. جالب اینجاست وقتی موقع انتخاب همسر آینده میشه همین پسرا که میگن آفرین و فلان و عالی… اینجور دخترارو نمیگیرن🤣 میگن دختر باس فقط واسه من باشه و پاک و تمیز باشه و دنبال دخترآفتاب مهتاب ندیدن دختر سرسنگین باوقار…

  14. ای وای بر مملکتی که تمام هم و غمش تار موی دخترانش باشه دزدان …..آزاد ..و مهم ترین علتش جهل مردمان ایران زمین هست که فکر میکنن با سرکشی در زندگی دیگران راه مثلا بهشتی که هنوز هیچ موجود زنده ای ندیده براش هموار میشه …..مشکل خود مردم هستن نه زمامداران

  15. فقط دلقک صفت ها هستند که از کار دلقک ها و افراد بی ارزش لذت می برند . رقص ربطی به ساده یا پیچیده یا تحریک ندارد اصل رقص یک فعل غیر عقلایی است

  16. خوب به جامعه امروز نگاه کن ببین دیگه چند نفر به قرآن اعتقاد دارن؟!هر کسی هم بر اساس افکار خودش خدا،دین و مسائل دیگه رو تفسیر می کنه،در هر صورت جامعه ای که توش فساد بیداد می کنه دیگه این رقصا چیزی محسوب نمیشن،هیچ اهمیتی نداره هر فردی باید در وهله اول و آخر وظیفه داره خودش درست زندگی کنه،هر فردی رو تو گور خودش می خوابونن،حالا بخواد اختلاس گر باشه،فاسد باشه یا هر چیز دیگه ای،چه بتور بکنیم چه نکنیم،زیر سایه هر حکومتی زندگی کنیم مالک و فرمانروای عالم هستی خدا هستش و به تمام حرف هایی که زده عمل می کنه،فقط کافیه با دقت به قبرستونا نگاه کنیم

  17. آزادی … هه خنده داره … منظورتون همون ازادی نیست که تمام سلبریتی های ما میگفتن به حسن روحانی رأی بدید تا ازادی رو برامون بیاره … ازادی اورد ؟. ایا دست بند بنوش ازادی اورد ؟. ایا تو اون ۸ سال ازادی اورد ؟ همتون هم پشیمون شدید چون به حرف سلبریتی ها گوش کردید ، یعنی بجا این که به حرف رهبرتون گوش کنید به حرف ادم هایی گوش کردید که خیلی هاشون فقط شهرتشون براشون مهمه ، میگی نه ؟. مگه حمید فرخ‌نژاد نبود که گفت ۸۰ میلیون ایرانی فدا یه موی پسرم ؟. مگه نگفت ؟. حالا همون اقا بلند شده میگه من طرف ازادی مردمم ، مردم به خدا گریه داره ، میدونید چرا ؟ چون امثال اون اقا و خارجی ها مردم مارو ( خیلی ببخشید اینو میگم ) خر فرض کردن ، طرف میدونه هرچی بگه مردم ما قبول میکنن و بزرگترین اسلحه اونها شهوات انسان ، یه جرقه میزنه ، کلا اتیش میگیریم ، به خدا هیچکس مثل رهبری به فکر مردمش نیست ، چون شما همه بچه های اقا هستید ،. اینو من نمیگم تمام مقامات اروپایی ، آمریکایی ، روسی ، چینی ، فرانسوی میگن ، میگن میخوای پرچم ایران رو بکشی پایین مردمش رو با رهبرشون بد کن ( به خدا قسم ، به خدا قسم اگر بخواهید جلو رهبر ما که از نوادگان امیرالمومنین علی علیه السلام هست وایستید ، اگه بخواهید جلو علی علیه السلام ما وایستید ما جلو همه دنیای شما وایمیستیم ). اینو با خون خودمون ثابت کردیم و ثابت میکنیم ، تاریخ گواه ماست به امید ظهور منجی بشریت حجت بن الحسن العسکری یا حق

  18. اینا میخوان اقتدار و حس ناموس پرستی رو از ایرانی بگیرن میخوان اسلام رو از ما بگیرن ، سربازی که اسلام واقعی نداشته باشه هم ،ترسو و فراری از جنگ برای وطن و ناموس هست ، من اسلام واقعی رو میگم که سرباز های ما دارن نه اسلامی که مثلا داعش داشت ، مقایسه کنید اسلام ما و داعش را ، انها با حمایت کامل غرب و شرق ، عربستان و … و اسلام ایرانی ها در مقابل انها ، ما اسلام واقعی را به دنیا نشان دادیم که الان همه جا حرف از ایران هست ،. ۵۰ تا تکاور ارتش ۲۰۰ نفر داعشی تا دندان مسلح رو نابود کردن و تکاوران فق یک شهید و دو زخمی دادن ، تکاوران سپاه هر جا وارد شدن با کمترین هزینه و اسیب ، بیشترین ضربه را به دشمن زدن ، سپاه قدس سوریه را آزاد کرد ، موشک های ما آمریکا را از منطقه خارج کرد ، روسیه را تحت فرمان رهبر ما کرد ( جنگ اوکراین و روسیه نظر مقام معظم رهبری به پوتین بود و پوتین بی چون و چرا قبول کرد ) غربی ها پیشرفت کردن چون از اسلام اموختن به قول یه دانشمند بزرگ که میگفت : من در غرب اسلام را دیدم ولی مسلمانی ندیدم و در اینجا مسلمانان را دیدم ولی اسلام را ندیدم ، انها همه جوره از اسلام سود میبرند ولی خود ما نه ، انها نهج‌البلاغه را در دانشگاه ها و مدارس تدریس میکنند ، نهج‌البلاغه در سازمان ملل هست ، قران را برسی میکنند ، صحیفه سجادیه را تدریس میکنند ، ولی خود ما از ان غافلیم

  19. هرچی بگیر و ببند تو جامعه بیشتر باشه بالاخره از یه جایی میزنه بیرون
    یعنی طرف حاضر میشه تنبیه و زندان رو به جون بخره و هنجارشکنی کنه
    اگه این قانون حجاب اجباری رو با یه همه پرسی یا رفراندوم آزاد برگزار کنند اون موقع رای با اکثریت جامعه مشخص میشه که اگه اکثریت مردم رای به حجاب اجباری بدن یا ندن دیگه تکلیف پلیس امربه معروف هم مشخص میشه
    هرچند که این حجاب اجباری سنگر دزدی ها و اختلاس مسولین کشوره که پشتش قایم شدن

  20. پاچه خوار نکن ممنون عیبی نداد رقص بله [۳/۱۳،‏ ۱۵:۳۵] مریم: فامیل ما آمنه کبر دختر بتول دختر رسول زاده به من گیره میدم برو کلاس خیاطی به قول عمه اش جلوی شوهر ارایش میکنم خجالت نمی کشی وای همکار خانم ها مرد ها دوست نداد گلیم بافی قلاب بافی خودش بفند مثل بهرامی دوست نداد بچه دار نماز کتاب درس خودش بخوان وای یاد بده نوه ها اش وای
    [۳/۱۳،‏ ۱۵:۳۵] مریم: نه نماز نه کتاب نه درس نه نه قران نه خانه دار نه بچه دار نه شوهر دار برو برای نوه گور گور شد یاد بده
    [۳/۱۳،‏ ۱۵:۳۵] مریم: گیره به من میدم چادر ارایش کن سر من جوش میزد بله تقصیر دایی رضا همسر محترم آذر بهرامی هست کی میاد رسول زاده دختر بتول بدتر از همه جلوی شوهر ارایش میکنم سر من جوش میزد بله
    [۳/۱۳،‏ ۱۵:۳۵] مریم: تقصیر عمو اکبر رسول زاده عمو مرتضی هستن
    [۳/۱۳،‏ ۱۵:۳۵] مریم: فامیل خدا نکن عید نیامد بد می اید مستراح حرمزاده هستن کل بهرامی رسول زاده دختر بتول بدتر از همه
    [۳/۱۳،‏ ۱۵:۳۵] مریم: پسر مهرداد زنگ زد حال پرسید مادراش گیره نداد انشاء بخت باز بشه این حرف زشت بله

  21. جالبه تو تیک تاک پخش شده و مردم دنیا دیدند ایرانی ها رو که با نماد شتر و پارچه ای روی سر در محیط های بسته می‌شناختند امروز در قرتی بازی دنیای صنعتی سرآمدند.

  22. سلام این دختر خانوم ها قلب صافی دارند، انرژی دارند،
    این دختر خانوم ها عاشق وطن شون هستند،
    از فردا آقایون با شورتک می رقصند و بعد معذرت خواهی می کنند.
    مسئولین ما برای جوانان تفریح سالم و ارزان قیمت تهیه نکردند.
    جوان شاد سالم و جوان غمگین بیمار
    به جای اینکه مردم مسلمان این دخترهای لطیف با خاوری و شیطان مقایسه می کنند
    ما رقص های زیباتر هم از این دخترهای مهربان ببینیم.
    زردی من از تو سرخی تو از من

    1. سلام .
      باید یاد گرفت به قوانین کشورها احترام بگذارید
      مقدسات را شوخی نگرفت
      شرایط تحریکی خودتان را با دیگران مقایسه نکنید
      و اینان هنر همسر داری یاد بگیرند نه هرزه گی

  23. این قضیه جنبه ورزشی داره میشه گفت هنر هم هست اما اینکه بعدش پلیس بیاد ازشون اعتراف اجباری بگیره نهایت بی شرمی ه، البته ارادی زنان یک نمونش همینه

    1. تو مدافع حقوق مردایی کلک…
      گرگِ در لباس میش تویی.

      به توچه ربطی داره؟ ما به حمایت و تشویق شماها نیازی نداریم.
      پس بشین یه گوشه و نون و ماست تو بخور.
      ورزش و هنر!!!

  24. نتیجه 30 سال کار فرهنگی غربی ها میلیاارد ها دلار پول مفت ستمدیده های دنیا، میلیون ها ساعت تزریق فرهنگ بیگانه و 30 سال انعفال مردم میشه این: اینو بدونید با این همه زحمت دشمن و کم کاری داخلی ها ولی نتونستن مردم ایران رو گول بزنن که منابع ایران رو غارت کنن/ و نمی تونن حیا درونی ملت ایران رو بگیرن/ این دخترها آدم های بدی نیستن : معنی بد توی ذهن این ها عوض شده: ذهن و ارزش های این ها تغییر کرده:/ ناراحتیم ناراحت و متأسفیم../ حجاب در هر سطحی از اون قدرتیه که به زن ها داده شده توی جامعه/ می خوان مث زن های اروپایی این اشتباه رو بکنن و قدرت خودشونو از دست بدن/

  25. یه نکته ای باید مشخص بشه.اونم این هست که اگر مسلمان نیستند یه عده یا اهل کتاب دیگری هستند یا کافرند.اگر کافرند از نظر دین اسلام احکام خودشان را دارند.در ضمن از کلمه به خودشان مربوطه زیاد استفاده میشه.این حمله ور شدن به حیا و عفت و اخلاق زنهای ایرانی است به خودشان مربوط نیست وقتی در ملا عام است.

  26. خدا فطرت مرد رو طوری خلق کرده که با این رقص ها و زیبایی ها تحریک میشه
    هر کسی میگه من تحریک نمی شم یا دروغ میگه یا مشکلی داره که تحریک نمیشه
    همین خدا غیرت رو در وجود مرد خلق کرده
    غیور کسی هست که نه تنها از جسارت به اهل خودش ناراحت میشه بلکه هر گونه لذت جویی خارج از حدود رو از هر دختر سرزمینش بر نمی تابه

  27. به این نباید گفت # زن زندگی آزادی…. چون اینا با این حرکت شون دیگه واسه نگهداشتن عزت و احترام و شخصیت شون زندگی نمی کنند.. بلکه برای مدتی هوس رانی یه عده شهوت پرست و بل هوس تا مدتی که جوان و زیبا هستن، عرض اندام میکنن… بعد هم از دور دست هوس بازان خارج شدن مثل یه تکه زباله به گوشه ای انداخته میشن با کوله باری از بی ارزشی و افسردگی و بیماری روحی و روانی….. این آینده هر زندگی به سبک غربی و غیر از دین اسلام هستش، نمیدونم چرا انسان مدام میخواد پیش خدا ادعای دانا بودن و اختیار بیش از حد داشتن و آگاه بودن به عواقب کنه.. در حالیکه که داره خودش رو که به گور سیاه می‌فرسته هیچ، یه عده دیگه رو هم گمراه میکنه….. با آزادی خودشون، آزادی یه عده دیگه رو هم به فساد میکشن… نمیدونم این دیگه چه صیغه ای از آزادی هستش

  28. من که فقط غصه خوردم … خامنها شما واقعا ایرانی هستید ؟؟ به خدا دوره از شان شما … من که دخترای ایرانی رو فقط با نجابتشون می شناسم .. اصلا خوشحال کننده نیست .. من نمی دونم این چه کاریه ؟؟ لا اقل با هم هماهنگ بودید بهتر بود … رقص زشت لباسهای زشت …. ما مسلمونیم ؟؟؟؟؟ چرا به جای ساعتها وقت و تمرین در مورد رقص کتاب قران را مطالعه نمی کنید … و ازش درس نمی گیریم ؟؟؟؟ اگرم دلتان می خاهد برقصید تو خونه برقصید این چه کار سبکیه .. من که فقط غصه خوردم

  29. آقای حسین خان یعنی اگر کسی مسلمان نباشه در ایران باید بره بمیره نه ؟
    مردم ترکیه هم مسلمان هستند ولی یه رقصیدن نه جرمه نه قانون شکنی شما دیگه از خود عربا که اسلام آوردند هم تند رو تر شدین

  30. کسی مخالف آزادی و شادی نیست .. امان از روزی که آزادی امنیت رو خدشه دار کنه.. بترس از روزی که دزد آزادی داشته باشه پ برای شادی خودش امنیت تو رو نشونه بره.. بترس از روزی که یه داعشی برای آزادی خودش جون و ناموست رو‌نشونه بره…

  31. عزیزان من دوستان متعصبی که رگ غیرتتون باد کرده وبا خشم از این دخترا انتقاد میکنید؛اینو بدونید که آزادی، عقیده
    دین،افکار و اخلاقیات هرکس به خودش ربط داره نه کس دیگه ای منم خودم با چالش گذاشتن وسط خیابون موافق نیستم و به منم ربطی نداره ولی از یه لحاظ هم میگم بزار خوش باشن بهتراز عقده ای بودن و گوشه گیر بودنه.
    اینم تو لفافه بگم ابراز پشیمونی این دخترا
    قطعا اجباری بوده.
    حواسمون به‌ اونایی باشه که دوست دارن که ما و دخترانمون همیشه تو افسردگی و اضطراب زندگی کنیم تا بتونن مارو برده خودشون کنن و همیشه اینطور آدما دشمن نیستن و گاهی به ظاهر دوستانی هستن
    که شادی و سرزندگی ما براشون پشیزی اهمیت نداره.
    (ببخشید که پُر چونگی کردم و اگه بی احترامی به کسی شد شرمندم)

  32. چقدر سایت ها ایرانی بزرگش کردن و چه تیتر هایی میزنند بابا بس کنید این طرز فکر تون رو حالا دگه عربستان خودش حجاب آزاده همه کس پیش هم راه میرن

  33. خب دوستان من اول نکته ای درمورد حجاب به شما عرض کنم که اصلا معنی کلمه حجاب در قرآن به معنی پوششی است که دو طرف نمی توانند هم را ببینند؛ مثلا من درون اتاق هستم، در اتاق بسته است و شخص دیگری بیرون از اتاق است.
    این یعنی حجاب. که در قرآن به همین معنی در جاهای مختلف بیان شده غیر همین حجابی که درگیری بر سرش است.
    جالب این است اصلا این طور حجابی در قرآن به کار نرفته و ما آن را داریم با کلمه ای دیگر داریم اشتباه می گیریم و تفسیر اشتباهی را نیز می کنیم.
    حجاب زمان پیامبر تا حد و حدود دیگری بوده و زن در آن زمان در معنای واقعی آزادی داشته است.
    اگر می شد بیشتر حرف نی زدم و حد حدود را هم میگفتم ولی تا همین مقدار کافیست.
    به هر حال این رقوص باز مخالف حد حجاب آن زمان بوده.

  34. چه رقص زیبایی من که خوشم اومد به بقیه کاری ندارم ولی هر کس اختیار خودشو داره میخواد تو خیابون برقصه بگو برقصه چند نفر دیگرم شاد میکنه اصلا معنی ازادی همینه که هیچکس برای کس دیگه گوز گوز نکنه حرف پشتش نزنه هر کس سلیقه ایی داره به هیچ کسم مربوط نیست درود به شرف دخترانه سرزمینم بعدشم مطمعنم که اینارو کلی تهدید کردن اومدن فیلم گرفتن که ما پشیمونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *