ویدیو: بررسی گوشی شیائومی 13 اولترا

به تازگی، ویدئوی بررسی گوشی شیائومی 13 اولترا و کالبد شکافی و معرفی این گوشی منتشر شد که به معرفی این گوشی محبوب می‌پردازد.

شرکت شیائومی ، به تازگی ویدئویی را مبنی بر گوشی جدید خود، یعنی تحلیل موبایل شیائومی 13 Ultra پرداخته و در آن ویدئو، بررسی شیائومی 13 را انجام می‌دهد و این گوشی پرچمدار را معرفی می‌کند.

معرفی شدن جدیدترین گوشی Xiamo یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات این ماه برای این گوشی بود که نشان داد امکانات و قطعات جدیدی را نوآوری کرده و به وجود آورده است.

بررسی گوشی شیائومی 13 اولترا

ساعاتی پیش، گوشی شیائومی، با مدل جدید ۱۳ اولترا به همراه ۴ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و دیگر ویژگی‌های بسیار جذاب رسما رونمایی شد. این گوشی جدید شوائومی، برخلاف مدل ۱۲S اولترا که فقط به دست کاربران چینی رسید، قرار است راهی بازار جهانی بشود.

این گوشی، که جدیدترین مدل پرچمدار شیائومی می‌باشد از یک نمایشگر 6.73 اینچی آمولد LTPO با رزولوشن 1440 در 3200 برخوردار است که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

قدرت روشنایی نمایشگر این گوشی، به 2600 نیت می‌رسد که این رقم رکورد جدید دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و می‌توان گفت که معرفی شدن جدیدترین گوشی Xiamo نشان می‌دهد که این مدل، روشن‌ترین نمایشگر دنیای موبایل را به ارمغان می‌آورد. شیائومی برای حفاظت از این نمایشگر از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی تحلیل موبایل شیائومی 13 Ultra را ببینید:

این گوشی، از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 برخوردار است که با 12 یا 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 256 یا 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 عرضه می‌شود. این گوشی از اندروید 13 و رابط MIUI 14 بهره می‌برد.

دوربین اصلی از حالت UltraRAW پشتیبانی می‌کند که با بهره‌گیری از این حالت، قادر به ثبت عکس‌های ۱۴ بیتی با فرمت DNG هستید. با ثبت عکس‌ها با این فرمت، برای ویرایش آن‌ها به اطلاعات بسیار بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید و در کل ادیت‌های پیشرفته‌تر امکان‌پذیر می‌شود. شیائومی برای عکاسان خیابانی یک حالت مخصوص به نام Fast Shot ارائه کرده که بعد از مشخص کردن تنظیمات فوکوس، عکس‌های موردنظر با سرعت بسیار زیادی ثبت می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *