بهترین گوشی هوشمند امسال مشخص شد [+جزئیات]

پس از پایان کنگره جهانی موبایل 2023 بارسلون، جوایز متعددی به شرکت‌های مختلف داده می‌شود و در ادامه به بهترین گوشی هوشمند امسال می‌پردازیم.

کنگره جهانی موبایل 2023 بارسلون به اتمام رسید و شرکت‌های مختلف ازجمله اپل، TCL و موتورولا برنده جوایز GLOMO یا جوایز جهانی شدند. هر سال پس از پایان کنگره جهانی موبایل، جوایزی در دسته‌بندی‌های مختلف به شرکت‌ها داده می‌شود که در این خبر به برندگان دسته‌بندی Device می‌پردازیم.

بهترین گوشی هوشمند امسال

امسال جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون 14 پرو رسید. در حالی گوشی اپل این جایزه را گرفت که گوشی‌های گوگل پیکسل 7 پرو، ناتینگ فون 1، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 جزو دستگاه‌های مدنظر MWC بودند.

بهترین گوشی هوشمند امسال
بهترین گوشی پرچم دار امسال

بهترین گوشی پرچم دار امسال

در کنار آیفون 14 پرو، اپل در بخش Disruptive Device Innovation هم به‌خاطر قابلیت کمک‌ اضطراری از طریق ماهواره برای سری آیفون 14 هم برنده جایزه شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در مناطقی که ارتباط سلولار و وای فای وجود ندارد، از طریق ماهواره پیام کمک ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *