اطلاعیه مهم سایپا درباره مهلت ثبت‌نام خودرو [+جزئیات]

به تازگی اطلاعیه مهم سایپا درباره مهلت ثبت‌نام خودرو منتشر شد. در ادامه نوشتار مهلت ثبت‌نام خودرو سایپا به جزئیات ثبت‌نام خودرو سایپا می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای جزئیات، مهلت و شرایط ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی خود را اعلام کرد. متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند، از روز دوشنبه به مدت سه روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

اطلاعیه مهم سایپا درباره مهلت ثبت‌نام خودرو

اطلاعیه مهم سایپا درباره مهلت ثبت‌نام خودرو
مهلت ثبت‌نام خودرو سایپا

شرکت خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «برای متقاضیان خرید خودرو از محصولات گروه سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در سایت https://esalecar.ir نسبت به انتخاب خودرو درخواستی اقدام کرده‌اند، در صورتی که حائز شرایط ثبت‌نام بوده‌اند، امکان واریز وجه و ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده در سایت https://saipa iranecar.com یا نمایندگی‌های گروه سایپا فراهم شده است.

جزئیات ثبت‌نام خودرو سایپا

اطلاعیه مهم سایپا درباره مهلت ثبت‌نام خودرو
شرایط ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده بدون قرعه‌کشی

ثبت‌نام در طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای تعیین نوبت، از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند ماه سال قبل اجرا شد؛ سپس دو مرحله دیگر در سال جدید تمدید شد که در نهایت دو روز پیش، زمان نوبت‌دهی برای تحویل آنها به متقاضیان نیز مشخص شد. تاکنون نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا انجام شده است و تمام این متقاضیان، حداکثر ظرف سه ماه، خودروی خود را دریافت خواهند کرد.

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه http://www.esalecar.ir در حساب کاربری خود در قسمت جزئیات سفارش نوبت خود را مشاهده کنند. متقاضیان خودروهای شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور نیز حداکثر در مدت شش ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *