ویدیویی از معرفی بازی ماتریکس اویکنز + [جزئیات و گیم پلی]

بازی ماتریکس اویکنز ، به تازگی معرفی شد و صروصدای زیادی برپا کرد و باعث شد تا برخی از استریمرها، ویدیویی از معرفی بازی ماتریکس اویکنز را بگذارند.

ماتریکس اوکنز ، یکی از بهترین بازی‌های 2021 بود که به خوبی در بین طرفداران جا خوش کرد و حالا پس از کرک این بازی، برخی از استریمرها، فیلم معرفی بازی matrix awakens را تحت عنوان بررسی بازی ماتریکس ضبط و منتشر کردند.

استریم معرفی کردن ماتریک اویکنز اخیراً در بین ایرانی‌ها نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته که در این نوشتار، با مراجعه به آپارات که در لینک زیر مشخص شده، می‌توانید ویدئو را ببینید.

ویدیویی از معرفی بازی ماتریکس اویکنز

معرفی بازی ماتریکس اویکنز
بررسی بازی ماتریکس

The Matrix Awakens، یک بازی ویدیویی جهان باز و نمایش فناوری در سال 2021 است که توسط Epic Games با استفاده از Unreal Engine 5 با همکاری Warner Bros. Pictures ، The Coalition ، Wētā FX ، Evil Eye Pictures، SideFX ، برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ساخته شده است.

این بازی که در جریان جوایز بازی 2021 در 9 دسامبر 2021 منتشر شد، شامل ترینیتی و نئو به همراه مدل‌های اسکن سه بعدی فوتورئالیستی از ماس و ریوز از زمان حال است که توسط خودشان به تصویر کشیده شده است. صحنه‌های سینمایی و شوتر QTE که در آن بازیکن می تواند کنترل IO را در دست بگیرد، شخصیتی که Epic با ابزار سازنده Unreal’s MetaHuman معرفی کرد.

در ادامه می‌توانید استریم معرفی کردن ماتریک اویکنز را در آپارات ببینید:

فیلم معرفی بازی matrix awakens

در حالی که نسخه نمایشی برای رایانه شخصی منتشر نشد، Epic محیط شهر را در دمو به عنوان یک پروژه نمونه با عنوان «City Sample» در کارگاه Unreal Engine 5 خود منتشر کرد. این بلافاصله توسط طرفداران برای تولید یک بسته اجرایی ویندوز استفاده شد که در آن شهر می‌توان پیمایش کرد و توانایی کنترل چندین پارامتر از موتور بازی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *