قیمت طلا دلار سکه در روز 30 فروردین 1402

به تازگی اخباری در مورد افزایش قیمت طلا دلار سکه در روز 30 فروردین 1402 در رسانه ها منتشر شده که گویا سرمایه گذاران از این وضع ناراضی هستند.

امروز قیمت ارز های سکه طلا سکه و دلار در 30 فروردین در بازار مشخص شد. گویا قیمت توافقی در روز چهار شنبه روز 30 فروردین 1402، افزایش نرخ داشته است. در ادامه قرار است بیشتر به موضوع مشخص شدن قیمت دلار طلا و سکه در 30 فروردین 1402 بپردازیم و فروش برخی نرخ ها در بازار به صورت توافقی را بررسی کنیم.

قیمت طلا دلار سکه در روز 30 فروردین 1402

قیمت طلا دلار سکه در روز 30 فروردین 1402
مشخص شدن قیمت دلار طلا و سکه در 30 فروردین 1402

دلار توافقی امروز چهارشنبه 30 فروردین همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار 42 هزار و 600 تومان فروخته شد و نرخ آن درمقایسه با دیروز ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. همزمان طلافروش‌ها در معاملات خودشان نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار را دو میلیون و ۵۹۰ هزار تومان یعنی ۳۶ هزار تومان بیشتر از دیروز محاسبه کردند، اما سکه‌های طلا تقریبا با همان قیمت‌های دیروز فروخته شدند.

قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا ساعت ۱۱ و نیم طبق اعلام کانون صرافان ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان به ثبت رسید. دیروز دلار توافقی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش داشت و حالا نرخ آن ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرده و همزمان قیمت یورو توافقی امروز با رشد ۵۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۴۵۰ تومان رسیده است. البته برای متقاضیان ارز خدماتی قیمت یورو امروز ۴۶ هزار و ۳۳۵ تومان و قیمت دلار ۴۲ هزار و ۲۸۰ تومان محاسبه می‌شود.

مشخص شدن قیمت دلار طلا و سکه در 30 فروردین 1402

قیمت طلا دلار سکه در روز 30 فروردین 1402
قیمت ارز های سکه طلا سکه و دلار در 30 فروردین

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین با شروع معاملات بازار به دو میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید.  درمقایسه با عصر دیروز که طلا ۱۸ عیار دو میلیون و ۵۵۴ هزار تومان معامله می‌شد، حالا ارزش آن ۳۶ هزار تومان ارتقا پیدا کرده است. اما باجود رشد قیمت طلا، سکه‌های طلا را با نوسان محدودی نسبت به دیروز فروختند.

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا ظهر به ۳۱ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید و درقیاس با دیروز ۲۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان یعنی ۱۵ هزار تومان بیشتر از دیروز فروخته شد و نرخ فروش سکه ربع‌بهار آزادی با کاهش ۴۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. نیم‌سکه و سکه گرمی را هم با همان قیمت‌های دیروز فروختند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *