فوری: امیرحسین شیرچی بازیکن شهدای بابلسر درگذشت! [+جزئیات و علت فوت]

امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال بابلسر دچار ایست قلبی می شود و فورا موضوع را از طریق تماس با مرکز دیسپچینگ اورژانس مازندران اطلاع می‌دهند.

بازیکن جوان تیم فوتبال شهدای بابلسر که در حین مسابقه برابر نفت و گاز گچساران دچار حمله قلبی شده بود پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال شهدای بابلسر عصر امروز در حین بازی در نیمه نخست بازی فوتبال مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب دار فانی را وداع گفت. از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر به مصاف هم رفتند. در ادامه مطلب با خبر درگذشت بازیکن تیم فوتبال بابلسر همراه ما بمانید.

امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال بابلسر

  • درگذشت امیر حسین شیرچی
امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال بابلسر
فوت امیرحسین شیرچی

به گزارش منابع خبری:

امیرحسین شیرچی بازیکن جوان تیم فوتبال شهدا بابلسر در جریان دیدار امروز برابر نفت و گاز گچساران از سری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور در حین مسابقه دچار نارسایی قلبی شد و در هنگام انتقال به بیمارستان در آمبولانس دچار ایست قلبی شد و متاسفانه درگذشت.

در دقیقه ۲۰ نیمه نخست بازی امیرحسین شیرچی بازیکن شهدای بابلسر در حین بازی و در حالی‌‌که هیچ گونه برخوردی با او صورت نگرفت در گوشه دیگر زمین بازی به صورت کاملا ناگهانی دچار حمله قلبی و بلافاصه تیم پزشکی بالای سر وی حاضر شد تا عملیات احیای وی انجام شود پس از عملیات احیا این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. سیدکاظم جلیلیان رئیس اورژانس ۱۱۵ بابلسر با تایید این خبر گفت:

دقیقه ۱۶ بازی تیم فوتبال پیام شهدا بابلسر و مناطق نفت خیز جنوب، امیرحسین شیرچی بازیکن تیم فوتبال  بابلسر دچار ایست قلبی می شود و فورا موضوع را از طریق تماس با مرکز دیسپچینگ اورژانس مازندران اطلاع می‌دهند، همان لحظه کادر اورژانس در حال بازگشت از یک ماموریت در منطقه بلوار ساحلی شهید علیزاده بودند و به سرعت در محل حاضر می‌شوند اما علیرغم تمام تلاش کادر اورژانس  و ماساژ قلبی و شوک چندباره، متاسفانه احیا ناموفق و این جوان دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *