پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد هنرمندی که به تازگی درگذشت [+ویدیو]

پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد. ویدیو بلند کردن فیل توسط خلیل عقاب جنجالی شد. این هنرمند سیرک فیل را بلند کرده است. برای تماشای فیلم همراه ما باشید.این روزها ویدیو بلند کردن فیلم غول پیکر توسط یک پهلوان ایرانی دست به دست می‌شود. همه کاربران از پهلوان خلیل عقاب و بلند کردن فیل متعجب شده اند. ویدیویی وایرال شده از وقتی خلیل عقاب فیل 1400 کیلیویی را بلند می‌کند. برای تماشای ویدیویی جذاب از زمانی که پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد همراه بمانید.

پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد هنرمندی که به تازگی درگذشت

هنرنمایی خلیل عقاب با فیل غوغایی شد

پهلوان خلیل عقاب فیل را بلند کرد

نام خلیل عقاب وقتی در سراسر جهان پیچید که او در شهر بیرمنگام انگلستان، مقابل چشم همه داوران و ثبت کنندگان رکوردهای گینس، در اولین حرکتش، یک فیل 1408 کیلویی را از زمین بلند می کند.

مسئول بیناد انجمن زنده یاد خلیل عقاب پنجشنبه شب با این اعلام این خبر گفت:

پهلوان عقاب مدت ۳۶ روز در بیمارستان پیوند اعضا بستری بود و به دلیل کهولت سن به دیار باقی پرواز کرد.

خلیل عقاب با خم کردن تیرآهن ۱۴ و ۱۲ با گردن،مهار ۲ خودرو سنگین ارتش از حرکت، بلند کردن فیل ۲ تنی با فاصله ۵۰ سانتی از زمین اجرای نمایش در سیرک با حیوانات همچون شیر و خرس از جمله کارهای نمایشی این پهلوان شیرازی است.

زندگی نامه خلیل طریق پیما پدر سیرک ایران

در زیر تصاویری از بلند کردن فیل توسط خلیل عقاب را میبینید:

از وی با عنوان «پدر سیرک ایران» یاد می‌شد . خلیل طریقت پیما معروف به خلیل عقاب در ۱ فروردین سال ۱۳۰۳ در شیراز متولد شد. پهلوان عقاب در شیراز زندگی می‌کرد. پدرش اهل شهرستان فسا در استان فارس و کشاورز بود.

خلیل عقاب تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و با فعالیت ورزش باستانی و چند رکورد و ثبت آن در گینس به شهرت رسید. تا اینکه در انگلستان و ایتالیا با نمایش های سیرک خوش درخشید. برادر بزرگتر او در 2 سالگی در با افتادن در حوض آب فوت کرد. اما خواهرش هنوز در قید حیات است. و در سن صد سالگی است، برادر کوچکتر نیز لیسانس زبان انگلیسی گرفته.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *