صحبت های امام جمعه رشت در جشنواره تئاتر کودکان [+ویدیو]

چندی پیش، خبری و ویدئویی مبنی بر صحبت های امام جمعه رشت در جشنواره تئاتر کودکان به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های متنوعی داشت.

در ویدئویی جدید که از واکنش امام جمعه رشت به مردم تحت عنوان خبری از انتقاد امام جمعه رشت به مردم در تئاتر کودکان به انتشار رسیده است، بازتاب‌های متنوعی را در فضای رسانه کسب کرد.

واکنش متفاوت امام جمعه رشت به بی حجابی که روز پنجشنبه رخ داد، حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت و فضای رسانه تحت تسخیر خود درآورد.

صحبت های امام جمعه رشت در جشنواره تئاتر کودکان

صحبت های امام جمعه رشت در جشنواره تئاتر کودکان
صحبت های امام جمعه رشت در جشنواره تئاتر کودکان, واکنش امام جمعه رشت به مردم

روز گذشته، در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت:

از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.

پس از این اتفاق، او به نشانه‌ی اعتراض، این مجلس را ترک کرد

انتقاد امام جمعه رشت به مردم در تئاتر کودکان

در ادامه می‌توانید ویدئوی واکنش متفاوت امام جمعه رشت به بی حجابی را ببینید:

سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار، که از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور ۱۵ گروه منتخب از استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، مرکزی، همدان، بوشهر و تهران در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و عروسکی در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لنگرود، فومن، صومعه سرا برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

رسول فلاحتی گیلانی متولد سال ۱۳۴۲ در صومعه‌سرا، از روز ۶ فروردین ۱۳۹۷،امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان است.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *