واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان در فضای مجازی به انتشار رسیده که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

در اخباری که اخیراً از واکنش سپاه به تحریکات آذربایجان منتشر شده است، تهدید آذربایجان و واکنش سپاه را به همراه داشته که توانست حواشی و بازتاب‌های فراوانی را در فضای رسانه کسب کند. صحبت های فرمانده قدس به آذربایجان توسط بسیاری از رسانه‌ها، بازنشر شد.

واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان

واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان
واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان, واکنش سپاه به تحریکات آذربایجان

سردار قاآنی، در رابطه با تحرکات و تهدیدات کشور جمهوری آذربایجان، گفت:

نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی درباره سفر رئیسی به سوریه

دو واژه «مقاومت» و «بسیج» از واژه‌های فراموش شده‌ای بود که انقلاب اسلامی آنان را احیا کرد. مقاومت جزو موضوع‌های زیرساختی برای مسلمانان است که با وجود چنین ویژگی می‌توانند کار را به اتمام برسانند و بدون آن یا در بین راه، خسته شده و یا مسیر را تغییر می‌دهند.

تهدید آذربایجان و واکنش سپاه

واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان
واکنش فرمانده سپاه قدس به جمهوری آدربایجان, صحبت های فرمانده قدس به آذربایجان

وی در ادامه اظهار داشت:

ایران اسلامی مدافع مظلوم است و حوادث مهمی را پشتیبانی کرده است و امروز اسرائیل به ذلت افتاده است. امروز به حول قوه الهی و به برکت حرکت جمهوری اسلامی و رشد فرزندان اسلام در زیر سایه فرهنگ مقاومت، بعضی از روز‌ها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام می‌شود که رسانه‌های آنان تلاش بر عدم بیان آن دارند.

قبل از مسلح شدن کرانه باختری هر ساله به اندازه انگشتان دو دست هم عملیات نمی‌شد؛ اما امروز جوانان باغیرت فلسطینی با درس گرفتن از این فرهنگ در عین حالی که در تمام عملیات‌ها برآورد شهادت دارند؛ اما جانانه وارد میدان می‌شوند و ترسی از شهادت ندارند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *