فوری: زمان اعلام نتایج لاتاری 2024 اعلام شد! [+جزئیات]

داوطبان می توانند با اطلاع از نحوه مشاهده برنده ها در سایت، نسبت به مشاهده اسامی برندگان لاتاری ۲۰۲۴ در ایران اقدام نمایند.

اداره مهاجرت آمریکا هر ساله از میان کلیه متقاضیانی که در قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا شرکت کرده اند، لیستی را تحت عنوان اسامی برندگان لاتاری در ایران در زمانی مشخص از طریق سایت ثبت نامی خود منتشر می کند.

پس از ثبت نام در لاتاری و اجرای فرآیند قرعه کشی که به طور کامل به صورت الکترونیکی انجام می شوند، جهت مشاهده نتایج لاتاری 2024 نیز می بایست به صورت الکترونیکی و آنلاین به سایت رسمی لاتاری مراجعه کرده و وضعیت نهایی قرعه کشی را بررسی کرد. در ادامه مطلب با خبر اسامی برندگان لاتاری آمریکا همراه ما بمانید.

اسامی برندگان لاتاری ۲۰۲۴ در ایران

زمان اعلام نتایج لاتاری
  • زمان اعلام نتایج لاتاری 2024

به گزارش منابع خبری:

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۴ در تاریخ 16 اردیبهشت 1402 ( 6 ام ماه می) است.

هرساله تعداد زیادی از افراد شانس خود را برای زندگی در کشور رویاها یعنی امریکا امتحان می کنند. برای ثبت نام در لاتاری 2024 شرایط  ویژه ای نیاز نیست جز شانس خوب!  برایثبت نام در لاتاری نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی ندارید و همه افراد با هر توان مالی می توانند در این بخت آزمایی شرکت کنند.

امروزه افراد بسیاری به دنبال مهاجرت یا گرفتن اقامت از کشور های خارجی همچون آمریکا می باشند، یکی از بهترین راه های دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور شرکت در قرعه کشی ویزای تنوع نژادی این کشور یا همان دریافت گرین کارت آمریکا است. به طوری که هر ساله به تعداد متقاضیان این قرعه کشی افزوده خواهد شد.

برندگان لاتاری ۲۰۲۴

اسامی برندگان لاتاری ۲۰۲۴ در ایران
اسامی برندگان لاتاری آمریکا

یکی از اصلی ترین نگرانی های شرکت کنندگان قرعه کشی لاتاری، زمان اعلام نتایج لاتاری است. از آنجا که هیچ گونه پیغامی مبنی بر برنده شدن یا نشدن در قرعه کشی برای شرکت کنندگان ارسال نمی شود، کلیه این افراد می بایست در زمان مقرر به سایت رسمی این برنامه مراجعه کرده و نتایج نهایی قرعه کشی را مشاهده نمایند.

اگر در لاتاری ثبت نام کرده‌اید و منتظر مشاهده نتایج لاتاری 2024 هستید کافیست در تاریخ مشخص شده برای مشاهده اسامی برندگان لاتاری در ایران به سایت اداره مهاجرت امریکا به آدرس dvprogram.state.gov مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده از نتایج لاتاری 1402 مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *