کارشناس سمت خدا به سیم آخر زد ؛ چه خبره این همه گرونی؟!

به تازگی، پس از انتشار ویدئوی به سیم آخر زدن کارشناس سمت خدا در صدا و سیمای ملی، حواشی زیادی در فضای مجازی برای این کارشناس، به وجود آمد.

اخیراً ویدئوی جدیدی مبنی بر عصبانیت کارشناس برنامه سمت خدا تحت عنوان خبر عصبانی شدن کارشناس در سمت خدا منتشر شد که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت. برنامه سمت خدا و عصبانیت کارشناس یکی از جنجالی‌ترین اتفاق‌های چند وقت اخیر برای صدا و سیما به‌شمار می‌رود.

به سیم آخر زدن کارشناس سمت خدا

در ادامه می‌توانید عصبانیت کارشناس برنامه سمت خدا را ببینید:

او در ابتدای سخنان خود گفت:

واقعا اینکه می‌گویند برخی از مردم به نان شب محتاجند دروغ نیست. اینکه می‌گویند برخی دارند صورت خود را با سیلی سرخ نگه‌می‌دارند دروغ نیست. شما وضعیت قیمت‌ها و گرانی‌ها را ببینید تعجب می‌کنم که مقام معظم رهبری گفتند سال مهار تورم؛ برخی از مردم فکر کردند که ایشون می‌گویند بهار تورم. شما نگاه کنید که مسابقه گذاشتند دولتی‌ها برای گران کردن کالاها و خدماتشان.

بیشتر بخوانید:

مناظره جنجالی مهدی نصیری علی علیزاده

ای کاش مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند.

عصبانی شدن کارشناس در سمت خدا

در ادامه می‌توانید ادامه صحبت‌های حجت‌الاسلام حسینی قمی را ببینید:

ایشون در ادامه صحبت‌های خود فرمودند:

دقیقاً از فردای روزی که ایشون اعلام کردند مهار تورم، اینها مسابقه دارند. دقیقا پس از سخنان رهبری، بین دولتی‌ها مسابقه افزایش تورم به وجود آمده هرروز چشم باز می‌کنیم اجناس بیش از ۳۰یا ۴۰درصد گران شده هیچ کس هم عین خیالش نیست. صدای مردم هم به هیچ جایی نمی‌رسد.

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *