مرد نوشابه ای ایران کیست ؛ “هیچ غذایی نمی‌خورم جز نوشابه!” [عکس و جزئیات]

به تازگی، فردی در ایران پیدا شده که لقب او مرد نوشابه ای ایران ایران می‌باشد و در ادامه اطلاعاتی درباره مرد نوشابه ایران را خواهیم گفت.

مرد نوشابه‌ای، که اخیراً در فضای مجازی و فضای رسانه، جنجال‌های زیادی را با خودش به همراه داشته و سروصدای زیادی برپا کرده است، بسیاری از خبرگزاری‌ها را وادار به بیان بیوگرافی مرد نوشابه ای کرده و ما در ادامه عجایبی از مرد نوشابه ای ایرانی را بیان می‌کنیم.

مرد نوشابه ای ایران

این مطلب بازخوانی گزارشی است که اسفندماه ۱۳۹۳ در هفته نامه همشهری سرنخ منتشر شده است. مرد نوشابه‌ای ایران، صبحانه، ناهار و شام نوشابه است. غلامرضا اردشیری، مدت‌هاست که طعم هیچ غذایی را نچشیده است، می‌گوید نه تنها در زندگی‌اش احساس گرسنگی نمی‌کند بلکه اگر کسی را در حال خوردن غذا ببیند، حالش بد می‌شود.

مرد نوشابه ای ایران
درباره مرد نوشابه ایران

غلامرضا اردشیری، درباره خودش می‌گوید:

زندگی‌ام عادی بود مثل تمام مردم دیگر، هرگز هم تصورش را نمی‌کردم که چنین بلایی سرم بیاید. نه تصادفی رخ داد که اثرات ناشی از آن باشد و نه شوکی به من وارد شد. واقعا هنوز هم پی به علت این اتفاق نبرده‌ام و این مهمترین سئوالی است که در زندگی‌ام همیشه با آن مواجه هستم، اینکه چرا فقط می‌توانم نوشابه بخورم.

کار اصلی او تعمیرات فایبرگلاس است. غلامرضا اردشیری، زندگی آبرومندی دارد و دو دخترش را راهی دانشگاه کرده است. اما اتفاقی که برای او رخ داده نه به کارش مربوط است و نه به زندگی‌اش.

بیوگرافی مرد نوشابه ای

در ادامه می‌توانید تصویر غلامرضا اردشیری را ببینید:

مرد نوشابه ای ایران
عجایبی از مرد نوشابه ای ایرانی

او در ادامه می‌گوید:

یکی از روزهای خرداد ۸۶ بود، آن شب، مثل همه شب‌ها به خواب رفتم و نیمه‌های شب بیدار شدم. حس عجیبی داشتم، احساس می‌کردم شی‌ای مثل مو داخل دهانم است، حس می‌کردم که سر این مو داخل دهانم است و انتهایش داخل معده‌ام، هر کاری می‌کردم این مو را خارج کنم امکان‌پذیر نبود.

فردای آن روز، راهی دکتر شدم، به سراغ هر دکتری که فکرش را بکنید رفتم. هر کسی یک دکتری را معرفی می‌کرد و دکترها هم که نمی‌توانستند بیماری‌ام را تشخیص دهند مرا به همکار دیگرشان معرفی می‌کردند، صبح تا شب یا در مطب دکتر بودم یا بیمارستان، اما هیچ کسی نمی‌توانست بیماری‌ام را تشخیص دهد.

در آخر او ادامه داد:

مویی داخل دهانم نبود، اما حس بودن این مو، دیوانه کننده بود. برای رهایی از این حس، به سراغ هر دکتری که فکرش را بکنید رفتم تا اینکه یک متخصص کلیه و خون گفت بهتر است پیش روانپزشک بروی و دکتری را به من معرفی کرد

مرد نوشابه‌ای می‌گوید:

از تیر سال ۸۶ تا الان هیچ غذایی نخورده‌ام جز نوشابه. روزی ۳ بطری بزرگ نوشابه مصرف می‌کنم. برای من غذا معنایی ندارد و اصلا احساس گرسنگی به من دست نمی‌دهد. وقتی می‌بینم که یک نفر در حال خوردن غذاست احساس تهوع به من دست می‌دهد و حالم بد می‌شود. خانواده‌ام خیلی مراعات مرا می‌کنند و مدت‌هاست که دیگر جلوی من غذا نمی‌خورند.

اخبار بیشتر:

ببینید: اولین فیلم از بچه پوتک در بیمارستان و لحظه به دنیا اومدنش ؛ پوریا پوتک بچه دار شد
ویدئویی تحلیلی درباره فرزند رسمی پوریا پوتک را ببینید ؛ ریچ عرب کیست؟
ببینید: فیلم فاش شده درباره سوء استفاده فیزیکی پدر آرات حسینی و رفع اتهام
ببینید: ویدئوی منشوری رقص دو نفره آزاده صمدی
از دست ندهید: فیلم خوانندگی بهار ارجمند [2 ویدئو از خوانندگی خواهر برزو ارجمند]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *