ببینید: فیلم فاش شده درباره کودک آزاری پدر آرات حسینی [+توئیت عجیب مادر آرات حسینی]

استوری عجیب پدر آرات حسینی در پی تصمیم او درباره تیم پسرش، آرات حسینی به تازگی حواشی بسیاری به وجود آورده و جنجالی شده است.

پایان همکاری آرات حسینی با تیم سپاهان و اقدام پدر آرات حسینی در استوری اینستاگرامی جدیدی که منتشر کرده بسیاری از دنبال کنندگان‌اش را شوکه کرده‌است. استوری و تصمیم جدید پدر آرات حسینی در خصوص پایان همکاری با تیم سپاهان بسیار جنجالی شد.

ببینید: فیلم حرف‌های عجیب پدر آرات حسینی در اینستاگرام

آرات حسینی که طی سال‌های اخیر به‌عنوان یک فوتبالیست اینستاگرامی که از تکنیک جالبی برخوردار است، شناخته می‌شود، در آخرین روز‌های سال به سپاهان پیوست و این باشگاه از همکاری دوطرفه برای موفقیت این استعداد خبر داد.

اما حضور آرات در آکادمی لیورپول به عقد قرارداد با این باشگاه منتهی نشد و در شرایطی که صحبت از حضور او در بارسلونا مطرح بود، خانواده حسینی به ایران بازگشتند؛ اتفاقی که پدر آرات دلیل آن را عدم تطابق او با آب و هوای انگلیس و همچنین سختگیری‌های فیفا برای سفر به اسپانیا و حضور در آکادمی بارسلونا توصیف کرد.

در ادامه می‌توانید استوری و تصمیم جدید پدر آرات حسینی را ببینید:

استوری عجیب پدر آرات حسینی
استوری عجیب پدر آرات حسینی

فیلم حرف‌های عجیب پدر آرات حسینی

باشگاه سپاهان اصفهان می‌گوید آرات حسینی، کودکی که در فضای مجازی به خاطر حرکات نمایشی فوتبالش شهرت دارد، به دلیل تمرین‌های سنگین پدرش دچار مشکلات جسمی شده. مدیر آکادمی سپاهان پدر آرات را متهم کرده که به او نگاه تجاری دارد و با فشار بیش از حد در تمرینات باعث ضربه زدن به سلامتی پسرش شده است.

مجید افشار در گفت‌وگو با محمد حسینی پدر آرات واکنش او را به حرف‌های باشگاه سپاهان پرسید:

پایان همکاری آرات حسینی با تیم سپاهان

با این حال در اسفندماه ۱۴۰۱ باشگاه سپاهان با انتشار تصویری از آرات حسینی در کنار محمدرضا ساکت، اعلام کرد که این کودک نابغه ایرانی از این پس در آکادمی سپاهان به فعالیت خواهد پرداخت اما روز گذشته و تنها حدود دو ماه بعد از این خبر، روز گذشته پدر آرات با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، از پایان این همکاری خبر داد.

او در این باره گفت:

ما از ابتدا هم قراردادی با سپاهان نبستیم اما با توجه به اینکه سپاهان اعلام کرده و استوری گذاشته بود، ما هم مجاب شدیم استوری را منتشر کنیم. به اصفهان رفتیم اما مسائلی که در ذهن من بود، برآورده نشد.سپاهان قرار بود خانه‌ای در اختیار ما قرار بدهد اما مکانی که در اختیار ما قرار دادند طوری بود که مادر آرات حتی نمی‌توانست غذا بپزد و ما حتی لباسشویی هم نداشتیم. پس از مدتی یک مربی دیگر هم به آنجا آمد و ما هم اذیت می‌شدیم‌ و از طرفی ما روی تغذیه آرات هم حساس هستیم و اصلا غذای بیرون را به او نمی‌دهیم و امکانات لازم را هم نداشتیم.

او در ادامه درباره جدایی از تیم سپاهان افزود:

من قصد داشتم باشگاه را از این تصمیم‌مان مطلع کنم و به ما گفتند فلان روز به شما جواب می‌دهیم؛ اما هر بار قرار را عقب انداختند و در نهایت هم من به صورت یک طرفه این تصمیم را گرفتم. قرار بود چهارشنبه به من جواب بدهند اما گفتند پنجشنبه بیا و باز هم پنجشنبه گفتند درخواستت را بنویس و بعد از بازی سپاهان بیا. بعد از بازی دوباره گفتند درخواستت را بنویس که من هم گفتم شما را به خیر و ما را به سلامت. بعد از اینکه من این موضوع را اعلام کردم هم هیچ تماسی با من نداشتند.

توئیت عجیب مادر آرات حسینی در پاسخ به اتهامات کودک آزاری

باشگاه سپاهان پدر آرات حسینی را متهم به کودک آزاری کرده است. پاسخ مادر آرات در این خصوص جالب توجه است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *