لحظه دستگیری حسین پنجک سلطان کوکائین ایران [+ویدیو]

روز گذشته، خبری مبنی بر لحظه دستگیری حسین پنجک سلطان کوکائین ایران در فضای مجازی منتشر شد که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

به تازگی، در اخباری که به تازگی، تحت عنوان لحظه دستیگر شدن حسین پنجک انتشار رسیده است، ویدئویی از لحظه دستگیری سلطان کوکائین ایران را می‌بینیم که روز گذشته حکم اعدام حسین پنجک به انتشار رسید و صبح امروز اعدام شد.

لحظه دستگیری حسین پنجک سلطان کوکائین ایران

لحظه دستگیری حسین پنجک سلطان کوکائین ایران
لحظه دستیگر شدن حسین پنجک

حسین پنجک پادشاه سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران امروز اعدام شد. این فرد سال ۹۳ جشن سود چهل میلیارد تومانی برای خودش گرفته بود.ویدئویی از گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. این فرد طی ده سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید:

نتیجه دادگاه متهمان خانه اصفهان

به گزارش برخی از خبرگزاری‌های ایرانی سرکرده این باند که زمان دستگیری ۳۲ سال داشت، پس از برگزاری جشنی که به بهانه رسیدن اموالش به ۴۰ میلیارد تومان برگزار کرده بود، دستگیر شد. این ویدئو گزارش وقت صداوسیما از دستگیری این باند مخوف است. حسین پنجک از سلاطین مواد مخدر کوکایین ایران طی ۱۰ سال فعالیت، ۱۷ بار دستگیر شده بود.

به گفته پلیس، علاوه بر شناسایی چندین دستگاه خودرو لکسوس، جنسیس و … یک قایق تفریحی لوکس هم بخشی از اموال این قاچاقچی بزرگ بود که در زمان دستگیری‌اش در یکی از بنادر شمالی کشور پهلو گرفته بود.

لحظه دستگیری سلطان کوکائین ایران

در ادامه می‌توانید ویدئوی لحظه دستیگر شدن حسین پنجک را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *