ویدئو ببینید: پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران

پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته که در ادامه ویدئویی از راجر واترز درباره صدا و سیما ببینید.

به نقل از برترین‌ها؛ خواننده مطرح، صداوسیما را سنگ روی یخ کرد!

ویدئو ببینید: پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران

راجر جرج واترز متولد ۶ سپتامبر ۱۹۴۳ خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده گیتار بیس و آهنگ‌ساز انگلیسی است. در سال ۱۹۶۵ او در کنار نیک میسن و ریچارد رایت و سید برت گروه پینک فلوید را بنیان نهادند. خلاقیت واترز در پدیدآوردن سبک خاصی از موسیقی سایکدلیک راک موج جدیدی را در جامعه موسیقی دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی به راه انداخت. از واترز به عنوان یکی از بهترین و خلاق‌ترین آهنگسازان، ترانه سُرایان و تهیه‌کنندگان تاریخ موسیقی راک یاد می‌کنند.

راجر واترز و تلویزیون ایران

واترز بین سال‌های ۱۹۶۶ تا ۱۹۸۵ به عنوان عضوی از گروه پینک فلوید و در پوشش نوازندهٔ گیتار بیس و خواننده فعالیت می‌کرد. پس از جدایی سید برت، وی به عنوان ترانه‌سرا و مفهوم دهنده اصلی آلبوم‌های پینک فلوید نقش عمده‌ای ایفا کرد و توانست در دههٔ ۷۰ میلادی همراه با پینک فلوید، با عرضه آلبوم‌های مفهومی نیمهٔ تاریک ماه، کاش این‌جا بودی، جانوران و دیوار موفقیت‌های بین‌الملی چشمگیری به دست آورد؛ به‌طوری‌که تا سال ۲۰۱۳، این آلبوم‌ها بیش از ۲۵۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته‌اند که از این تعداد تنها ۷۴٫۵ میلیون نسخه مختص ایالات متحده بوده‌است.

پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران
پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران

خبرگزاری برترین‌ها نوشته که راجر واترز، خواننده و ترانه‌سرای نامدار بریتانیایی از رد پیشنهاد مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی وابسته به ایران خبر داد.

راجر واترز و صدا و سیما

همین خبرگزاری نوشته است که:

چندی قبل شبکه خبر راجر واترز را یک کارشناس مسائل سیاسی معرفی کرده بود.

شاید همین سوتی شبکه‌ی خبر است که باری دیگر نام راجر واترز در فضای مجازی به اشتباه بازتاب گسترده داشته و با تیترهایی چون “ببینید | واکنش راجر واترز به مصاحبه با صداوسیما” و یا “واکنش راجر واترز به مصاحبه با صداوسیما و تلویزیون ایران” بر سر زبان‌ها از جنس رسانه افتاده است!

صدا و سیما راجر واترز

پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران
پشت پرده ماجرای راجر واترز و مصاحبه با تلویزیون ایران

ویدئویی درباره اعلام کردن راجر واترز به عنوان کارشناس در صدا و سیما را در ادامه ببینید:

رد صدا و سیما توسط راجر واترز

واترز در سال ۱۹۸۵ قصد انحلال پینک فلوید را داشت اما به دلیل اختلافات ایجاد شده بین اعضا پیرامون این مبحث، کار به دادگاه کشیده شد که در نهایت اعضا باقی‌مانده توانستند در سال ۱۹۸۷ حق استفاده از نام پینک فلوید را بدست آورند. حدود هجده سال تمام اعضا هیچ اجرایی با حضور هر چهار عضو پینک فلوید نداشتند.

کارهای انفرادی راجر واترز شامل آلبوم‌های The Pros and Cons of Hitch Hiking، آلبوم  Radio K.A.O.S.، آلبوم Amused to Death و Is This the Life We Really Want است. در سال 1990، واترز با حضور 450 هزار نفر یکی از بزرگ‎ترین کنسرت‌های راک تاریخ یعنی The Wall را در برلین به روی صحنه برد.

هر آنچه در این خبر آورده شده است از خبرگزاری‌های دیگر آورده شده و تایید آن به عهئه‌ی خودتان است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *