تشویق جانی دپ در افتتاحیه جشنواره فیلم کن [+ویدیو]

روز گذشته، در افتتاحیه جشنواره کن 2023، فیلم جدید جانی دپ برای منتقدین به نمایش گذاشته شد که تشویق جانی دپ در افتتاحیه جشنواره فیلم کن به همراه داشت.

پس از اینکه فیلم مورد انتظار Jeanne du Barry با بازی جانی دپ، شب گذشته برای منتقدان دنیای سینما به نمایش گذاشته شد، تشویق شدن جانی دپ در کن 2023 را دیدیم که باعث گریه جانی دپ در فیلم کن شد.

احساساتی شدن جانی دپ برای تشویق مردم یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین اتفاق افتتاحیه این مراسم بود که تأثیر زیادی در رسانه را به همراه داشت.

تشویق جانی دپ در افتتاحیه جشنواره فیلم کن

Jeanne du Barry یک فیلم درام بیوگرافی فرانسوی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی Maïwenn است که خودش و جانی دپ در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن انتخاب شدند !

همچنین پیر ریچارد، بنجامین لاورنه، نومی لووفسکی، پاسکال گرگوری، ملویل پوپو و ایندیا هیر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند . داستان فیلم، بر روی مادام دو بری متمرکز است که از هوش و جذابیت خود برای بالا رفتن از پله‌های ترقی اجتماعی استفاده می‌کند. او به معشوق شاه لوئیس پانزدهم تبدیل می‌شود و بر خلاف همه اصول و آداب معاشرت، دو بری به ورسای نقل مکان می‌کند، جایی که ورود او باعث رسوایی دربار می‌شود.

گریه جانی دپ در فیلم کن

در ادامه می‌توانید احساساتی شدن جانی دپ برای تشویق مردم را ببینید:

فیلمبرداری اصلی این فیلم، در 26 ژوئیه 2022 در ورسای و سایر مناطق پاریس به مدت 11 هفته آغاز شد. در 10 آگوست 2022، اولین تصویر تیزر دپ در نقش لویی پانزدهم توسط Why Not Productions به اشتراک گذاشته شد.

فیلمبرداری در اواسط اکتبر 2022 به پایان رسید. در 1 نوامبر 2022، Wild Bunch International از مناطق کلیدی که حقوق این درام را به دست آورده بودند، پرده‌برداری کرد. تصویر دیگری از دپ در این نقش در همان روز به اشتراک گذاشته شد.

در 5 اپریل 2023، رسماً اعلام شد که Jeanne du Barry اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره فیلم کن 2023 در تاریخ 16 مه 2023، پیش از اینکه در همان روز در فرانسه اکران شود خواهد داشت.

در Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 8 نقد، با میانگین امتیاز 5.2/10، دارای 63 درصد محبوبیت است. با توجه به متاکریتیک، که میانگین وزنی امتیاز 51 از 100 را بر اساس 6 منتقد به این فیلم اختصاص داد، فیلم “بررسی های مختلط یا متوسط” دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *