سریال رهایم کن در آستانه توقیف ! [+جزئیات]

با توجه به سوالات و ابهامات اخیر در خصوص سریال رهایم کن، به تازگی صحبت‌های بسیاری درباره توقیف سریال رهایم کن در فضای مجازی به وجود آمده است.

به تازگی با انتشار خبر توقیف شدن سریال رهایم کن جنجال بسیاری در فضای مجازی به وجود آمده است و با این وجود، پخش سریال رهایم کن و نبود مجوز سریال رهایم کن به مشکل بزرگی برخورد خواهد کرد.

توقیف سریال رهایم کن

توقیف سریال رهایم کن
توقیف شدن سریال رهایم کن

اخیرا ساترا نسبت به سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌های جمعی درباره سریال رهایم کن پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، بر این اساس، ساترا در گزارشی اعلام کرد:

با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات محیطی این سریال که فاقد مجوز است به طور کامل از تمام کشور جمع‌آوری شده است.

این سریال از جنجال‌های زیادی از ابتدا تا به اینجا برخوردار بوده که می‌توان از نمونه‌های آنها به حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن اشاره کرد.

توقیف شدن سریال رهایم کن

توقیف سریال رهایم کن
توقیف شدن سریال رهایم کن

از طرفی از آنجا که سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی یک نهاد تنظیم‌گر است و ضابط قضایی نیست مکاتبه لازم با قوه قضاییه انجام شده است.

لازم به ذکر است رسیدگی به تخلفات سکوها از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه یا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای انجام می‌شود که ساترا مأموریت خود را برای هماهنگی با قوه قضاییه انجام داده است.

همچنین با توجه به عضویت نماینده دادستان کل کشور در شورای صدور مجوز انتشار ساترا و هماهنگی انجام شده از سوی ساترا با معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور انتظار می‌رود به‌زودی روند انتشار هرگونه سریال و برنامه نمایش خانگی فاقد مجوز متوقف شود.

رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند. این مجموعه هر جمعه ساعت ۸ از شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *