اطلاعات تکمیلی برای جاماندگان سهام عدالت [+جزئیات]

به تازگی، اخباری مبنی بر اطلاعات تکمیلی برای جاماندگان سهام عدالت منتشر شد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

روز گذشته، دولت اخباری را مبنی بر خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت به انتشار رساند که تحت عنوان واریزی برای سهام عدالت و جاماندگان وضعیت سهامدارانی که جا ماندن را مشخص می‌کند. زمان واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در این خبر، برای این سهامداران مشخص می‌شود.

اطلاعات تکمیلی برای جاماندگان سهام عدالت

واریزی برای سهام عدالت و جاماندگان

اطلاعات تکمیلی برای جاماندگان سهام عدالت
واریزی برای سهام عدالت و جاماندگان

با توجه اینکه برای بسیاری از افراد متقاضی دریافت سهام عدالت، سوال پیش آمده که جامانده ها به کجا مراجعه کنند، شرکت سپرده گذاری مرکزی، با در نظر گرفتن شرایط لازم برای ثبت نام جاماندگان سهام عدالت 1402، سعی بر این داشته تا جهت تسهیل در انجام فرآیند ثبت نام جامانده ها سهام عدالت، برای افراد متقاضی این دوره از ثبت نام جدید سهام عدالت، روش غیر حضوری یا همان اینترنتی را در نظر بگیرد.

از آنجایی که آغاز واگذاری و ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، در سال 1402، در دستور کار دولت است، طبق اخبار، پیش بینی می‌شود از تیر ماه، فراخوان واگذاری این سهام، به مشمولان، انجام گردد. همچنین دولت بابت اینکه جامانده‌ها به کجا مراجعه کنند گفت:

واگذاری این سهام، به صورت اینترنتی، از طریق سامانه سهام عدالت، صورت می‌پذیرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است. سهامداران می‌توانند با استفاده از نام کاربری با کد ملی آزادسازی سهام عدالت را انجام دهند، هر روز سبد دارایی سهام عدالت تغییر کرده و افرادی که قصد فروش فوری را ندارند می‌توانند با صبر کردن عایدی بیشتری در ماه‌های آینده داشته باشند.

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت

اطلاعات تکمیلی برای جاماندگان سهام عدالت
زمان واگذاری سهام عدالت به جاماندگان

به گفته بیشتر کارشناسان بازار سرمایه نگه داری یک تا دو ساله سهام عدالت می‌تواند بازده بسیار خوبی را برای سهامداران عدالت فراهم کرده و شاید به ۲ برابر مبلغ امروز یعنی پرتفوی سهام عدالت ارزش بیش از ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان داشته باشد. در نتیجه اگر نیازی به فروش این سهام ندارید توصیه می‌شود یک سال صبر کنید.

جهت خواندن اخبار اقتصادی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *