گلوله باران باخموت توسط ارتش اوکراین [+ویدیو]

پس از اینکه باخموت اوکراین ، تحت تسخیر ارتش کشور روسیه قرار گرفت، روز گذشته ویدئویی مبنی بر گلوله باران باخموت توسط ارتش اوکراین را دیدیم.

پس از اینکه ارتش اوکراین ، کنترل کامل شهر باخموت را به دست روسیه و ارتشش سپرد، گلوله باران شهر باخموت توسط اوکراین در یک ویدئویی مبنی بر به گلوله بسته شدن باخموت منتشر شد.

پاکسازی باخموت با گلوله باران یکی از اتفاقات مهمی می‌باشد که ارتش اوکراین می‌تواند با این کار، دوباره کنترل این منطقه خودش را بر دست بگیرد.

گلوله باران باخموت توسط ارتش اوکراین

گلوله باران شهر باخموت توسط اوکراین

گلوله باران باخموت توسط ارتش اوکراین
گلوله باران شهر باخموت توسط اوکراین

ارتش اوکراین پس از تصرف شهر باخموت از سوی نیروهای نظامی روسیه، این شهر را توسط خمپاره گلوله‌باران کرد. شهر باخموت واقع در شمال استان دونتسک اوکراین روز شنبه توسط یگان‌های ارتش روسیه و گروه واگنر به طور کامل تصرف شد.

بیشتر بخوانید:

تصاویری از باخموت در جنگ روسیه و اوکراین

نیروهای اوکراینی پس از آزادسازی کامل شهر توسط نیروهای روسی در تلاشی آشکار برای پائین کشیدن پرچم روسیه که بر فراز یکی از ساختمان‌های بلندمرتبه این شهر به اهتزاز درآمده بود، آن منطقه را با استفاده از خمپاره هدف گلوله‌باران خود قرار دادند.

پاکسازی باخموت با گلوله باران

در ادامه می‌توانید ویدئوی به گلوله بسته شدن باخموت را ببینید:

نیروهای اوکراینی پس از تصرف کامل شهر توسط روسیه در تلاش برای منفجر کردن پرچم روسیه که بر یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر سایه انداخته، ساختمان‌های مسکونی را گلوله‌باران کردند.

یکی از نیروهای طرف روسیه به اسپوتنیک ادعا کرد:

دیروز وقتی ما پرچم را روی ساختمان نُه طبقه نصب کردیم، دشمن فوراً تصمیم گرفت آن را با خمپاره‌های ۱۲۰ و ۸۲ میلی‌متری سرنگون کند.

نیروهای روسیه، پس از ۲۲۴ روز نبرد سنگین، بلوک به بلوک، روز شنبه تصرف باخموت را به پایان رساندند. این شهر که قبل از جنگ جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر داشت، یک مرکز مهم حمل و نقل منطقه‌ای است و از سال ۲۰۱۵ توسط نیروهای اوکراینی به قلعه‌ای به ظاهر تسخیرناپذیر تبدیل شد که با هزاران تن بتن مستحکم و مین گذاری شده بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *