فیلم کامل عروس موتور سوار را ببینید

این هم یک جور ابتکار است، ‌داماد روزی تصمیم می‌گیرد روز عروسی به جای گل‌زدن ماشین، موتورش را تزئین‌کند. در ادامه فیلم کامل عروس موتور سوار را ببینید.

عروس موتور سوار | کم هزینه ترین و مشهورترین مراسم ازدواج کشور بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته. باور کنید بدون لیموزین و الگانس هم می‌شود عروسی ‌کرد، بدون تالار هم می‌شود جشن گرفت و لازم نیست هم شب عروسی آن‌قدر غذا زیاد بیاید که بتوان یک شهر را هم سیر کرد.

فیلم کامل عروس موتور سوار را ببینید

عروس و داماد متفاوت در خیابان های تهران

این عروس و داماد خوش ذوق اردنی با موتور گل زده به خانه بخت رفتند. یک زن و شوهر بوشهری که از نظر مالی وضع زیاد خوبی ندارند، اجازه ندادند بی‌پولی زندگی‌شان را به هم بزند. آنها یک عروسی برگزار کردند که هم کم‌خرج بود و هم حسابی مشهورشان کرده است. موتور به جای ماشین عروس، خانه کوچک به جای سالن مجلل و …

موتور سواری در عروسی

در ادامه فیلم کامل موتور سواری عروس و داماد را ببینید:

سخنان داماد درباره همسرش:

کبری همیشه اصرار داشت برای روز عروسی پژو ۲۰۶ کرایه کنم اما خب هزینه آن خیلی بالا بود. وقتی به او گفتم موتور خودم را گل بزنیم اول مخالفت کرد؛ آن هم خیلی قاطع ولی بعد با دلایل منطقی قانعش کردم که موتور برایمان از هر لحاظ به‌صرفه‌تر است.

زحمت گل‌کاری موتور به خواهر ۱۷ساله آقای داماد داده شد و او با سلیقه خودش موتور را تزئین کرد. آرایشگاه عروس خانم داخل شهر بود و ۱۰۰ کیلومتر با روستا فاصله داشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *