از دست ندهید 😈: مهناز افشار در خانه آرش بعد از حمام با حوله [+فیلم]

دیده شدن مهناز افشار در خانه آرش . مهناز افشار زیر پتو همراه خواننده معروف . در ادامه مطلب خانه آرش مهناز افشار همراه فیگار باشید.

ویدئویی به تازگی از مهناز افشار و آرش در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، که خوش و بش این دو چهره مشهور در کنار یکدیگر باعث حرف و حدیث‌هایی شد.

دیده شدن مهناز افشار در خانه آرش

مهناز افشار زیر پتو همراه خواننده معروف + [فیلم]

آرش لَبّاف (زادهٔ ۳ اردیبهشت ۱۳۵۶) معروف به آرش؛ با نام اصلی آلکس آرش لباف خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی اهل ایران است. او یکی از داوران برنامه پرشیاز گات تلنت بوده‌است.

بیشتر بخوانید:

فیلم تحلیلی سوییچ پارتی چیست ؟ را ببینید!

[+ ویدئوی لحظاتی از دختر پسرای مست مهمانی مختلط در رودهن تهران]

خانه آرش مهناز افشار, مهناز افشار مهناز افشار
خانه آرش مهناز افشار, مهناز افشار مهناز افشار

مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. مهناز افشار حرفهٔ بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما نیز راه یافت. مهناز افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

مهناز افشار زیر حوله همراه خواننده معروف + [فیلم]

ویدیویی به تازگی از مهناز افشار و آرش خواننده در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است، که در آن این دو چهره مشهور با حوله در کنار هم نشسته اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دیده شدن مهناز افشار در خانه آرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *