فیلم فاش شده استایل و سرویس طلای فرح پهلوی در عروسی ولیعهد اردن

عروسی سلطنتی ولیعهد اردن از هفته قبل با مراسم حنابندان آغاز و در ادامه با کنسرت‌ها و جشن‌های مختلف تداوم یافت. با فیلم عروسی ولیعهد اردن همراه ما بمانید.

امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار شد. مراسم رسمی عروسی شاهزاده حسین، ولیعهد اردن طبق آداب و رسوم این کشور با حمام داماد آغاز شد که توسط شاهزاده عمر بن فیصل پسر عموی ولیعهد اردن برگزار شد.

جهت دیدن ویدئوی جشن ازدواج ولیعهد اردن به انتهای این نوشتار بروید.

تصاویر +18 همسر محمدرضا گلزار ؛ فیلم ازدواج + بیوگرافی آیسان همسر گلزار

شبیه‌سازی و تغییر چهره از ترانه علیدوستی به ثریا قاسمی توسط هوش مصنوعی

فرح پهلوی در عروسی ولیعهد اردن

فرح پهلوی در عروسی ولیعهد اردن
فرح پهلوی در جشن ولیعهد اردن

برخی از دولت اردن بابت دعوت از خانواده پهلوی انتقاد کرده‌اند، برخی هم به مداخلات اردن در جنگ ایران و عراق اشاره داشته‌اند.

ویدیویی از حضور فرح در مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن :


عروسی شاهزاده اردن

عروسی ولیعهد

حسین در ۲۸ ژوئن ۱۹۹۴ در امان متولد شد، او دبیرستانی خود را در آکادمی پادشاه در سال ۲۰۱۲ به پایان رساند، مدرک لیسانس در تاریخ بین‌المللی در دانشگاه جورج تاون در سال ۲۰۱۶ گرفت و فارغ‌التحصیل از آکادمی نظامی سلطنتی سندهارست در سال ۲۰۱۷ است. او ستوان یکم در نیروهای مسلح اردن می‌باشد.

سم ترین کلیپ از کاربرد هوش مصنوعی ؛ بندری آهنگ خواندن بیلی آیلیش

عکس لو رفته از همسر ولیعهد

عکس لو رفته از همسر ولیعهد
عکس لو رفته از همسر ولیعهد

شماری از شخصیت‌های جهانی اعلام کردند که در جشن عروسی الحسین بن عبدالله الثانی، ولیعهد اردن و رجوه آل سیف، شرکت می‌کنند. ولیعهد 28 ساله اردن پنجشنبه با نامزدش که از منتسبان خاندان سلطنتی عربستان سعودی است، ازدواج می‌کند و قطعا در همین مطلب هر ویدئویی بیرون بیاید بارگزاری خواهد شد تا شما همراهان عزیز به شکل ویدئویی از شکل و شمایل این عروسی آگاهی پیدا کنید.

عروسی شاهزاده اردن

شاهزاده حسین ولیعهد اردن در صفحه شخصی خود من باب عروسی خود در اینستاگرام نوشت:

با تشکر فراوان از جوانان مهربان اقوام و همکاران در ارتش بزرگ.

شما همراهان عزیز سایت فیگار خوب می‌دانید که اردن برای برگزاری جشن‌های باشکوهی که قرار است به مناسبت ازدواج سلطنتی شاهزاده حسین بن عبدالله دوم، ولیعهد این کشور و رجوه خالد السیف از عربستان سعودی، از روز چهارشنبه آغاز شود، آماده شده است. جشن عروسی ولیعهد کشور اردن در کاخ زهران و مراسم استقبال و ضیافت شام در کاخ الحسینیه برگزار می‌شود.

آهنگ تریلر سریال The Idol (سریال آیدل 2023) کدام است؟

فیلم رقص و پایکوبی نظامیان اردن در آستانه عروسی ولیعهد را ببینید:


جشن عروسی ولیعهد اردن

بنر اطلاع رسانی ازدواج سلطنتی ولیعهد اردن
بنر اطلاع رسانی ازدواج سلطنتی ولیعهد اردن

از جمله کسانی که در این مراسم حضور دارند جیل بایدن، همسر رئیس جمهور امریکا، پادشاه هلند و همسرش و وارث تاج و تخت هلند هستند. وارث تاج و تخت سوئد و همسرش و هیساکو، شاهزاده ژاپنی و دختر بزرگش نیز در مراسم ولیعهد اردن شرکت خواهند کرد.

شاهزاده حسین بن عبدالله، ولیعهد اردن امشب با “رجوه السیف” نامزد 29 ساله‌اش که شهروند عربستان سعودی و یک مهندس معمار است، ازدواج خواهد کرد. مراسم نامزدی این زوج در تابستان سال گذشته در ریاض برگزار شده بود. مادر السیف از اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی است و با تیره “سدیری” این خاندان (مادر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی) نسبت خویشاوندی دارد.

آهنگی که جوسلین در سریال آیدل پخش می‌کند (The Idol 2023)

ازدواج ولیعهد اردن با رجوه السیف

مادر داماد (سمت چپ) و عروس در مراسم حنابندان
مادر داماد (سمت چپ) و عروس در مراسم حنابندان

این جشن دو‌ روزه ضیافتی سلطنتی با حضور چهار هزار نفر از سراسر اردن به میزبانی ملک عبدالله دوم در دربار سلطنتی هاشمی برگزار شد.

حمام داماد یکی از آداب و رسوم متمایز و زیبا در عروسی‌های اردن به شمار می‌رود و این رسم به افتخار داماد درنظر گرفته می‌شود. این رسم قبل از روز عروسی با ذکر مکان و زمان خوانده می‌شود و در صبح، به طوری که داماد به منزل شخصی که داماد را برای حمام دعوت کرده است، می‌رود. این مراسم با حضور اقوام، آشنایان و دوستان در حین خواندن آهنگ‌های رایج برگزار می‌شود.

فیلم آماده‌سازی عروسی کردن ولیعهد اردن را ببینید:


جشن عروسی ولیعهد

عروسی ولیعهد اردن
عروسی ولیعهد

فیلم جشن عروسی وارث پادشاهی اردن با نجیب‌زاده سعودی را ببینید:


این عروسی همچنین نقطه عطفی در مسیر حسین برای نشستن بر تخت سلطنت است و مقامات و آگاهان می‌گویند ملک عبدالله احساس اطمینان بیشتری دارد که ثبات کشورش اکنون تثبیت خواهد شد.

او در سال ۲۰۰۴ برادر ناتنی کوچکتر خود حمزه را که به عنوان وارث تعیین کرده بود، برکنار کرد. حمزه بعداً متهم به توطئه برای سرنگونی پادشاه در توطئه‌ای الهام‌ گرفته از کشورهای خارجی شد.

در سال‌های اخیر، حسین، فارغ‌التحصیل ایالات متحده در جورج تاون و افسر آکادمی نظامی سلطنتی سندهرست، به طور فزاینده‌ای وظایف پادشاهی آینده را در کشور ۱۱ میلیونی برعهده گرفته است و با رهبران جهان از جمله جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده دیدار کرده است.

او ماه گذشته در نشست اتحادیه عرب در جده در کنار پدرش به دیدار بن‌سلمان رفت. اردنی‌ها در حالی که کاروان آنها مسیری ده کیلومتری را در خیابان‌های شهر تحت تدابیر شدید امنیتی طی می کند، پادشاه و ملکه آینده خود را تماشا کردند.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: خلاصه داستان سریال آیدل (The Idol 2023) ؛ آیا سریال هیجان انگیزی است؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *