شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان ؛ غرور بدموقع کار دست ایران داد!

بازی والیبال تیم ملی ایران و لهستان در حالی با پیروزی لهستان به اتمام رسید که تیم ملی والیبال ایران دو ست اول بازی را برنده شده بود!

بهترین بازیکن دیدار والیبال ایران و لهستان گفت: این بازی تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم ما بود. تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر لهستان در شرایطی بازنده شد که دو ست اول را برنده شده بودند. در ادامه مطلب با خبر شکست والیبال ایران مقابل لهستان همراه ما بمانید.

والیبال تیم ملی ایران و لهستان

  • نتیجه والیبال ایران لهستان

در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان امروز (پنج‌شنبه ۱۸ خرداد) در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند و ملی‌پوشان تیم ملی ایران در حالی که ۲ ست از حریف قدرتمند خود پیش بودند، در پایان 3 بر 2 مغلوب شدند. ماتیشو بیِنیِک، ستاره والیبال تیم ملی لهستان که در پایان این دیدار به عنوان برترین مرد زمین هم شناخته شد، درباره رویارویی با ایران گفت:

من خیلی خوشحال هستم چراکه بازی بسیار سختی بود. ما بد شروع کردیم اما به بازی برگشتیم.

 

والیبال تیم ملی ایران و لهستان

نتیجه والیبال ایران و لهستان

بهروز عطایی سرمربی ایران تیمش را با ترکیب سیدمحمد موسوی، محمد ولی‌زاده، محمدجواد معنوی‌نژاد، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور برابر لهستان به میدان رفت. لهستان امتیاز اول بازی را گرفت و نخستین امتیاز ایران هم توسط معنوی‌نژاد به دست آمد. لهستان به امتیاز دو رسید و معنوی نژاد بار دیگر امتیاز گرفت. در ادامه بازی لهستانی‌ها با هنرنمایی بینیک دو امتیاز به دست آوردند اما تلاش بازیکنان ایران و آبشارهای بی‌نظیر اسماعیل نژاد دو تیم را در امتیاز ۵ برابر کرد.

تیم لهستان در اولین بازی خود در این رقابت‌ها، موفق شده بود فرانسه مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.  لهستان که با پنج امتیاز صدرنشین مسابقات است، در بازی آینده خود در لیگ ملت‌های والیبال، روز جمعه (فردا) به مصاف بلغارستان می‌رود. تیم ملی والیبال ایران صبح روز شنبه ۲۰ خرداد ماه در سومین مسابقه هفته نخست خود به مصاف چین می‌رود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *