تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Devil Is a Part-Timer فاش شد

به تازگی تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Devil Is a Part-Timer فاش شد. در ادامه به جزئیات فصل سوم انیمه The Devil Is a Part-Timer می‌پردازیم.

وب سایت رسمی The Devil Is a Part-Timer، دومین انیمه بر اساس سری رمان لایت رمان The Devil Is Part-Timer اثر ساتوشی واگاهارا، پخش دومین ویدیوی تبلیغاتی دنباله را از چهارشنبه آغاز کرد. این انیمه در 13 جولای منتشر خواهد شد. وب سایت این انیمه همچنین ویژوال دنباله را فاش کرد.

تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Devil Is a Part-Timer

بازیگران جدید اعلام شده عبارتند از:

  • توموکازو سوگیتا در نقش فارفارلو
  • مگومی هان در نقش ارون
  • چیکاهیرو کوبایاشی در نقش کامائل

این دنباله در تاریخ 13 ژوئیه در کانال های TOKYO MX و BS11 در ساعت 23:30 به نمایش در می آید و همچنین به طور انحصاری در ژاپن در دیزنی + استار در تاریخ 13 جولای ساعت 23:30 پخش می شود. کارکنان سریال دنباله را به عنوان “فصل دوم” عنوان می کنند، اما این فقط به مجموعه انیمیشن The Devil Is a Part-Timer!! اشاره می کند که فقط یک علامت تعجب دارد. سریال آینده جولای سومین سریال کلی خواهد بود.

تاریخ انتشار فصل جدید انیمه The Devil Is a Part-Timer
فصل سوم انیمه The Devil Is a Part-Timer

فصل سوم انیمه The Devil Is a Part-Timer

Daisuke Tsukushi و Studio 3Hz جایگزین Naoto Hosoda و White Fox در فصل جدید شدند. ماساهیرو یوکوتانی، ریوسوکه ناکانیشی، آکمی تجیما، جین آکتاگاوا و لانتیس به ترتیب به عنوان ناظر فیلمنامه سریال، آهنگساز موسیقی، هنرمند کلید رنگ و شرکت تولید موسیقی بازگشتند.

طراح شخصیت Yūdai Iino و کارگردان اصلی انیمیشن Yoshihiro Takeda جایگزین Atsushi Ikariya شدند که هر دو نقش را در فصل اول ایفا کردند. nano.RIPE آهنگ تم ابتدایی “Hikari no Nai Machi” را اجرا خواهد کرد و Liyuu آهنگ پایانی “bloomin'” را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *