ببینید: آتش بازی گوگل برای پرسپولیس به مناسبت قهرمانی!! [+عکس]

آتش بازی گوگل برای پرسپولیس ؛ صفحه رسمی گوگل به مناسبت قهرمانی و برد پرسپولیس برابر استقلال، با سرچ نام این تیم آتش بازی راه انداخته است.

صفحه گوگل به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و دبل این تیم در فصل اخیر، آتش بازی روی صفحه نام این تیم ایجاد کرد. شهرآورد با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید و سرخپوشان در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی گرفتند. در ادامه مطلب با خبر آتش بازی گوگل پرسپولیس همراه ما بمانید.

آتش بازی گوگل برای پرسپولیس

  • پرسپولیس آتش بازی گوگل

آتش بازی گوگل برای پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در دربی استقلال را شکست دهد و قهرمان جام حذفی شودو سرخپوشان در حالی به قهرمانی جام حذفی رسیدند که آنها هفته گذشته هم به قهرمانی لیگ برتر رسیده بودند تا برای سومین بار در تاریخ فوتبال ایران دبل کرده باشند.

به همین مناسبت صفحه رسمی گوگل آتش بازی برای سرخپوشان راه انداخته است. با سرچ نام پرسپولیس در صفحه گوگل، آتش بازی روی صفحه کاربران رخ می‌دهد. صد و یکمین دربی پایتخت یکی از حساسترین و شاید جذابترین شهرآورد‌های تاریخ بود. جایی که پرسپولیس با یک گل از حریف پیش افتاد و در دقیقه صد گل تساوی را خورد و سپس در وقت‌های اضافه توانست گل برتری را وارد دروازه استقلال کند.

قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی

اما در این بین حواشی تمام نشدنی این بازی هم وجود داشتند که شهرآورد جنجالی پرسپولیس – استقلال را رقم زدند. عالیشاه در خصوص اظهار نظر ساپینتو علیه بیرانوند ابراز کرد: تک تک بازیکنان تیم زحمت می‌کشند و علی هم مثل بقیه خیلی زحمت کشیده است. اینطور حرف‌ها قشنگ نیست و بهتر است به یکدیگر احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *